Hop til indhold

Bella i Odense - Høj mørk og fit

Featured Replies

Skrevet

Efter at have forsøgt mig med Julia I Odense uden slut produkt, søgte jeg igen efter lidt mørk eventyr.Det findt jeg med Bella I Odense.

https://annoncelight.dk/showad/437820

Hun svarer hurtigt og efter et bad var jeg på vej mod NV Odense. Hun åbner døren og er en høj (175cm). Veltrænet og slank dame. Formentlig omkring 30-35 år. Hun lukker mig ind på et lille værelse som er meget mørkt. Hun giver et lille kys og da jeg har ventet på dette I en hel uge er jeg klar. Jeg havde fortalt hende hvad jeg ønskede og spurgt hvad der tænder hende, så vi gik I gang på sengen. Hun dufter godt og hendes skind er som silke lagner. Lidt sut på brystvorter gjorde dem dejlig hårde og mørke. Lidt oprindlig stønnen fik hurtigt min kammarat til at blive klar. Hun havde fortalt mig at hun elsker at få slikket fisse. Så ned og dufte den lille mis. God hygiene gjorde det behageligt. Hurtigt fik hun taget min pik I munden. Hvorefter det var en 69' er. Jeg var hurtigt klar til at få lettet trykket. Hun var godt snæver og suttede mine Brystvorter. Der gik sku ikke mere end 5min inden jeg var nød til at brøle det ud. Lidt hyggesnak og ud af døren med et kys.

genbesøg: absolut

krop: 8/10

Sex 7/10

GF følelse: 7/10

Sted: 4/10. ( gode parkeing forhold ved 365. 100 m væk.

Plus faktor: hendes stramme mørke røv.

Den var min første GP oplevelse I DK og min første anmeldelse her.

Skrevet
  • Author

Nej det er ikke hende på billederne. Men hun er mindst lige så fit. Lidt højere og slank. Ingen ring i næse..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.