Hop til indhold

Sweet Alice – Sweet and sexy combo i København

Featured Replies

Skrevet

Sweet Alice:

https://nympho.dk/n34858/sweet-alice

Jeg skulle have været sammen med en GP i fredags, men hun var nødt til at melde fra et par timer før, så da det bliver lørdag er sulten kun blevet større, så ind på Nympo og se på mulighederne, jeg ser hurtigt Alice’s annonce og hun ser da mega cute og sexet ud, og så har hun et væld af fristende ydelser.

Jeg skriver om et møde nogle timer senere, hun kan ikke lige der, men vi finder et tidspunkt. Mere end 1,5 time før vores møde skriver hun lige om vi kan rykke vores møde med 30 min, siden det er i så god tid at hun melder ud, passer det fint for mig. Tiden går og jeg gør mig klar, og tager ind mod Kødbyen, og finder hendes sted, hun bor i lejlighed, så dejligt pænt og diskret.

Jeg bliver lukket ind og møder Alice, virkelig Cute ung kvinde, med et skønt smil og klædt i småt sommertøj. Hun viser mig soveværelset og det økonomiske ordnes, vi gennemgå lige at det er 30 min + anal og snakker lidt. Hun er top-pro på den gode måde, hvor der er styr på det hele, så man kan slappe af og så er hun sød, så det er bare dejligt. Jeg går i bad, efter hun gav mig noget vand og efter en gang tandbørstning og badning, var det ind i soveværelset med stor forventningsglæde, som kun blev forstærket, af at Alice stod helt nøgen og ventede på mig, og nice hvor en dejlig krop, små dejlige bryster, dejlig slank og med en skøn bagdel.

Vi startede med en dejlig opvarmning, og kemien var rigtig god, der var kys, kælen og oral til begge, før der kom regnfrakke på og hun red mig, damn det var dejligt total GFE. Derefter skiftede vi til anal i missionær, det skulle gå stille og roligt til at starte med, men det var også en total GFE stemning og ikke PSE, så det passede bare perfekt. Mannnnnn det var skønt og virkelig stramt, kys, kælen og hede blik blev delt hele tiden, imens jeg kneppede hendes lille røv. Vi skiftede derefter til anal i doggy, og igen bare skønt, og stemning var bare god, så da jeg kom i stillingen, var det med et smil på læberne.

Bare skønt at være sammen med en smuk ung kvinde, med en så sød og sexet personlighed. Klar anbefaling til nogen der leder efter rigtig god GFE med en ung, smuk og især sød kvinde, der har en personlighed der bare er dejlig at bruge tid med, og en krop jeg stadigvæk tænker tilbage til, her i aften. Hun er her vist kun i lidt mere end en uge endnu, så hvis der er lyst til god GFE, så er det snart afsted.

Håber I kunne bruge denne anmeldelse til noget, og hvis så giv gerne et like eller kommentar og eventuelle spørgsmål, skal jeg selvfølgeligt nok besvarer, så hurtigt jeg ser dem.

Redigeret af ½angel

Skrevet
½angel skrev, 1 time siden:

Håber I kunne bruge denne anmeldelse til noget, og hvis så giv gerne et like eller kommentar og eventuelle spørgsmål, skal jeg selvfølgeligt nok besvarer, så hurtigt jeg ser dem.

Jeg kan altid bruge dine reviews @½angel

Så tak for dem 😀 Du er, ligesom jeg selv, en af de brugere som bidrager med brugbare indlæg 👍 Dvs anmeldelser af GP’ere og ikke alt muligt ligegyldigt som afstemninger og andet fis…ja undskyld til dem som mest poster i generelt og hyggesnak…jeg er bare mere vild med anmeldelser 🤷‍♂️

Og jeg forstår når du skriver “giv gerne et like……….” Få gør det og man sidder tit tilbage og tænker om man overhovedet gider skrive herinde hvis folk slet ikke værdsætter…Well just my humble opinion

Så igen @½angel keep up the good work 👍

Skrevet

Wauw en drømmeoplevelse. Det er virkelig langt mellem de piger der har en virkelig lækker røv og tilbyder anal. Det skal prøves!!

Skrevet

Tak for en god og brugbar anmeldelse @½angel.

Havde hun tatoveringer? Det er ikke så ofte man kan opleve en krop der ikke er blevet dekoreret.

Havde hun piercinger som ikke fremgår af billederne?

Redigeret af pdkman

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.