Hop til indhold

Sweet Alice Vesterbro 5 stjernet GFE med krydderi

Featured Replies

Skrevet

Sweet Alice er if. sit opslag netop landet i Danmark i går aftes: https://nympho.dk/n34858/sweet-alice

Jeg blev grebet af det kønne ansigt og hendes omfangsrige ydelsesliste, så jeg fik straks bestilt en tid, næste dag (idag). Det gik nemt, dog blev whats app nr. byttet, der var forvirring om de ydelser, jeg havde bestilt, jeg tilskriver det lidt hendes set-up med manager, men efter noget kommunikation frem og tilbage faldt det hele på plads. Og bare rolig, hun lød absolut til at have sin egen mening i forhold til hendes 'hjælper'.

Da jeg kom ind af døren, blev jeg mødt med det sødeste charmerende smil og glimt i de smukke øjne, virkelig en sød pige, dog måske lidt mere et ansigt a la naboens kønne charmerende pige, end de fotos jeg var faldet for (hvad ved jeg photoshop og så megt andet), måske det med annanas for mig mest ligner, det man møder. Iøvrigt rigtig ung, slank og petite pige, og med det sødeste ansigt, der var gode kemi (tror jeg) fra første minut.

Vi satte os på hendes seng, hvor hun siger 'nu er jeg din kæreste', og sådan fortsatte det ellers resten af seancen, hun var virkelig tændt, kæreste liderlig, og kyssede dejligt, så fedt når hun trak mig ind til hende selv og ville have sex. Jeg slikkede hende ikke meget - hun havde brugt rigeligt med glidecreme inden min ankomst, det gør ikke mig noget, men nu er fx Refresh advaret 😁.

Det kan noget at være sammen med en så ung og serviceminded skøn pige, så jeg holdt ikke den hele time jeg havde bestilt, og der var også efterhånden blevet virkeligt varmt og svedigt i den taglejlighed, hun p.t. holder til i. Det blev til en runde og lidt hygge snak, hendes engelsk er fint - men ikke til de meget dybsindige samtaler.

Jeg havde valgt en hel del fra hendes ekstra liste😉, og hun leverede fint på det hele, mange anbefalinger herfra, jeg glæder mig allerede til næste gang - heldigvis har mange af jer jo ferie, så jeg tænker der bliver plads nok, indtil hun drager videre.

Hun delte endvidere virkeligt rundhåndet ud af komplimenter til mig, og det virker, jeg føler mig virkeligt som en lækker fyr 😂.

Hun er skid søde, enormt charmerende, og går til én som om hun var en, der har været i branchen i 20 år, og så er hun purung - jeg er 100% solgt. Pas godt på hende.

Redigeret af FlemmingP

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.