Hop til indhold

Featured Replies

• 3 weeks later...
Skrevet

Tog en for holdet og fik styret min nysgerrighed.

Jeg er sikker på det er hende på billederne, ansigtet og brysterne passer meget godt. Hun er blevet et par kilo tungere, og ligner mere en på den angivne alder end billederne viser, men er stadig et meget pænt ansigt og dejlige naturlige bryster som sidder som de skal og er dejlige at røre ved og så er hun sød og imødekommende, med fokus på at du har det godt.

Massagedelen var rigtigt god, hun var ikke bange for at tage lidt fat og få æltet lidt rundt i de stive muskler og få løsnet op for det hele.

Sexdelen blev dog desværre en udfordring, men det et ikke noget hun på nogen måde kan klandres for. Lad os sige jeg er større en gennemsnitet og hun er ret stram, så det endte i en lidt akavet situation hvor hun tydeligvis ikke nød det og det gjorde ondt på hende. Hun sagde det var ok, men jeg kunne se på hende ansigt at hun bed smerten i sig. Den slags har jeg det ikke godt med, jeg vil ikke påføre andre smerte på den måde.

Så det blev slutte af med lidt blow, som også var et problem fordi hendes mund ikke var stor nok...ja...det er igen ikke hendes skyld, men nu hvor Kim Larsen altså ikke blandt os længere, har måtte finde andre løsninger 🤣 Spøg til side. Jeg fik en hånd'er og så var alting godt igen.

Jeg ser i hvert fald ingen grund til at sige noget negativt om hende og synes roligt man kan besøge hende, hun er i det gode ende når det kommer til massagen og sexdelen kan jeg desværre ikke helt bedømme.

Giv hende en skud drenge, hun er i hvert fald ægte nok.

Skrevet

Jeg har kun været i kontakt med hende men fravalgte, da hun ikke yder cim. Blot til info.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.