Hop til indhold

Thai Nadia i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Nadia i vejle til 45 min massage, B2B, hj og bj til kr. 1000.

Aftalen gik nemt og hurtigt og jeg blev taget i mod i en lille lejlighed centralt i vejle.

Nadia er flot og sød, store, pæne (og lavede) bryster og taler et ok engelsk.

Jeg tog et hurtigt bad og lagde mig på en seng til lidt massage.

Massagen var under middel. Det er ikke hendes spidskompetence men har nu også fået værre. Sådan lidt trykken rundt på kroppen. Så lidt B2B på ryggen hvor hun gned sin dejlige krop rundt på min bagside. Alt for kort tid hvis du spørger mig.

Så vend rundt og ret hurtigt en vådserviet (nøj hvor jeg hader de bruger det) til at starte et bj. Det var virkelig godt og hun suger som en drøm. Desværre igen i alt for kort tid for at gå overhælde olie på lillemanden og et rimelig hidsigt hj.

Det havde da en gavnlig effekt og hun gav mig en dejlig orgasme.

Hun kiggede på mig bagefter mens hun tørrede af og spurgte nærmest forundret "are you really horny?" underforstået at jeg da kom hurtigt - det tror da pokker som hun gik målrettet til den med både bj og hj uden forsøg på at forlænge nydelsen!

Hun spurgte om jeg ville have lidt mere massage og jeg fik lidt mere på ryggen og nakken.

Så spurgte hun om jeg lige ville have et bad igen som jeg takkede ja til og underforstået at nu var seancen ovre.

Efter badet tog jeg tøj på og kunne konstatere at der kun var gået ca 30 min siden jeg kom ud af badet.

Nadia er sød og imødekommende og vi talte også hyggeligt både før, under og efter seancen. Men det er mig en gåde at hun ikke giver en bedre oplevelse. Giv mere b2b og brug da for pokker de dejlige bryster noget mere. Lad mig røre dem og hende (det var nærmest umuligt med det klassiske thai trick med at sidde i fodenden). Udnyt en fantastisk evne til bj og bring mig evt helt i mål med det evt i 69...

Og sidst bedre tidsstyring. Fordel indsatsen, edge kunden, hyg dig, nus mig - kom nu lidt...!

Alt i alt en thai med ganske godt potentiale som hun på ingen måde udnytter til gode oplevelser, genbesøg og anmeldelser der giver flere kunder.

Nej, jeg kommer nok ikke igen...

(I skrivende stund er hendes annonce ikke aktiv så jeg kan ikke linke lige nu)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.