Hop til indhold

Danske plus size Christina - Amager

Featured Replies

Skrevet

Wow! Fantastisk oplevelse, GFE i topklasse 

Hun har annonceret en måned tid, uden at det er lykkedes mig at finde et tidspunkt hvor jeg kunne besøge hende. I dag lykkedes det så. Og hvilken fantastisk oplevelse det var. Behøver jeg skrive mere? Ja, det gør jeg vel.

Man bliver afhentet af hendes ven ved opgangen, det har givet noget debat her på sitet om man nu kunne være tryg ved det osv. Og her må jeg bare sige, tag det roligt drenge, der er intet at være bekymret for. Ja, det er lidt usædvanligt, men det giver hende den tryghed som hun har brug for. Man bliver hentet og fulgt op til en lejlighed hvor man møder Christina. Ingen spørgsmål om penge eller andet, og pengene blev først overdraget til hende da hun og jeg stod bag den lukkede dør i soveværelset. 

Mødet med Christina er et flot syn. Hun er høj, med tydelige former og store naturlige bløde bryster. Hun beskriver sig selv som plus size og hvis man synes at store bløde kvinder med en bred mås, tunge bryster og tydelige former er sagen. Ja, så er man gået det rette sted hen. Hun har et fantastisk smil og nogle meget flotte øjne, det viser hun naturligvis ikke på billederne. Men det er ægte hele vejen.

Jeg havde valgt hendes pakke 2, som beskrives som almindelig blid sex med gummi og blowjob, inklusive kys, kram og kærtegn. “Sut på mine bryster, slik min mis og brug mig som din hemmelige elskerinde” skriver hun. Og det dækker rigtig godt over hvad man kan forvente, og hvad hun kan li’. Så husk at give hende det, så får man igen.

Dette er den slags besøg hvor jeg ikke føler et behov for at dele alle de slibrige detaljer. Blot konstatere at hun er ægte i alt hvad hun gør og tilbyder, og det satte rammerne for hvad vi foretog os. Kys, langsom gensidig oral opvarmning, dejlige berøringer overalt på hinandens kroppe (ingen fingre i kropsåbningerne), som naturligt glider over i sex. Også her oplevede jeg hende som ægte, nærværende og meget deltagende i hvad vi foretog os. Og jeg havde tilvalgt anal, igen hun tilbyder det fordi hun kan li’ det. Det er en gfe oplevelse så alt sker i en langsom blid sammensmeltning iblandet kys, øjenkontakt og et nærvær som man sjældent møder. 

Hun stiller nogle krav til sine gæster (se annoncen for detaljer) og har en lidt usædvanlig måde man bliver lukket ind på. Men opfylder man kravene, opfører sig ordentligt og har man intet imod at møde vennen, ja, så venter det en fantastisk gfe oplevelse. 

https://annoncelight.dk/showad/456404

Skrevet

Hej Hr Lille Niels.

Tak for den gode og detaljerede beskrivelse. Hun lyder bestemt som et besøg værd og godt at få afmystificeret det med at man bliver hentet af hendes ven først.

Ifølge hendes annonce går hun op i ens alder. Er det noget hun tjekker? Jeg er lidt for ung, men vil rigtig gerne besøge hende.

Skrevet
Mozart skrev, for 21 minutter siden:

Jeg er lidt for ung

Er det ikke bedre at spørge hende direkte? Hvis hun har krav til minimumsalder, og du ikke opfylder kravet - så vær ærlig - og se så hvad der sker.

Skrevet
  • Author
Mozart skrev, for 33 minutter siden:

Ifølge hendes annonce går hun op i ens alder. Er det noget hun tjekker?

Jeg blev ikke bedt om at vise id for min alder.

Men jeg er også temmelig tæt på midten af hendes alderskrav og har en hårgrænse /mængde/tæthed som bekræfter det og det tal havde jeg skrevet til hende, ligesom de øvrige tal hun beder om.

Redigeret af Hr Lille Niels

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 2 timer siden:

Er det ikke bedre at spørge hende direkte? Hvis hun har krav til minimumsalder, og du ikke opfylder kravet - så vær ærlig - og se så hvad der sker.

Jo, det er en god idé. At være ærlig. Tak for tip :)

Skrevet
Hr Lille Niels skrev, for 2 timer siden:

Jeg blev ikke bedt om at vise id for min alder.

Men jeg er også temmelig tæt på midten af hendes alderskrav og har en hårgrænse /mængde/tæthed som bekræfter det og det tal havde jeg skrevet til hende, ligesom de øvrige tal hun beder om.

Okay, ja så giver det mening. Hvis du ligner din alder. Tak for svar :)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.