Hop til indhold

Overvejer besøg af Elena romantiker ❤️‍🔥 19y

Featured Replies

Skrevet

Det skriger til himlen at det er falske billeder

og Mads er enten Elena eller i ledtog med hende, eller hvem end der står bag annoncen.

Overfør aldrig penge på forhånd, det er vist det eneste man kan tage med herfra.

Skrevet
Nygløden skrev, for 28 minutter siden:

Mon ikke det er én og samme person,......Mads og Elena?

Jeg tror tanken har strejfet de fleste i denne tråd 😉
Men alligevel synes jeg at Elena skriver noget mere forståeligt og med færre fejl end Mads. Det kan selvfølgelig være at han har brugt længere tid på at skrive annoncen og rette fejl osv, selvom den nok burde være sendt til korrektur et par gange mere. I modsætning til her i tråden hvor han skulle være hurtigere til at skrive og dermed de lidt mere uforståelige sætninger.

Mon ikke "Mads" og Elena" tilsammen udgør personen på det MP nummer som der er noget mystik om. Jeg tænker ikke Lebara sælger tlf. numre som er tilknyttet andre folks MP konti 🤔🙃

Skrevet
Nygløden skrev, for 39 minutter siden:

Mon ikke det er én og samme person,......Mads og Elena? 😏

Præcis min tanke 😏

Redigeret af JohnDoesen

Skrevet
Den erfarne skrev, for 7 timer siden:

Elena skriver noget mere forståeligt og med færre fejl end Mads. Det kan selvfølgelig være at han har brugt længere tid på at skrive annoncen og rette fejl osv,

det er lige præcis det der er scenariet, tror jeg👌

Skrevet
Mads999 skrev, for 20 timer siden:

Jamen jeg overførte via straks overførsel og havde godt nok set det på mobilepay så jeg konfronterede hende med det men hun aner intet hun sagde det var et lebara nr hun lige havde købt så det ikke hendes mobilepay. Jeg ved ikke om jeg var hendes første eller anden eller tredje men har også besøgt andre piger hvor de tager imod depositum først men har ikke noget imod det er ikke bliven snydt føre faktisk” som sagt er selv forpasselig ved da godt hvordan en scanner ser ud det der er ikke en scammer

Du er fuld af pis, mon det er dig som står bag.

Skrevet
Ubeskriveligt skrev, for 19 timer siden:

Ok så kan vi vidst ikke trække mere ud af dagens oplevelse. Elena var desværre en scammer. Burde jeg ikke have vidst det? Jo, det burde jeg nok. Der var nogle klare advarselslamper og der kom flere til men det er nu også meget sjovt at blive taget ved næsen ind imellem, det minder en om man er menneskelig og nogle gange tænker med det forkerte hoved. Det er første gang jeg har sendt penge forud og det var egentlgit kun pga. der allerede var en bror herindefra, som virkede rimelig ærlig og tilforladelig, og så pga. jeg selvfølgelig synes om både pigen og priserne.

Så hvad skete der?

Omkring 19.15 skrev jeg til hende og fik hurtigt svar fra hende. Vi aftalte nogle ydelser og hun spurgte om jeg havde læst annoncen og kort efter blev jeg bedt om at sende pengene og hun ville være der omkring 20 minutter senere. Jeg overførte pengene ind på et bank nummer, jeg vil selvfølgelig kontakte min bank og høre om de kan trækkes tilbage, og alting var klart og hun ville komme til mig.

Så kom der lige 2 nye advarselslamper ind på dem der i forvejen allerede var i gang. Hun havde lige pludselig en veninde som hun sendte billede og video af, som gerne ville deltage i legen. Det sagde jeg hurtigt nej til, især da veninden ikke så godt ud men også fordi jeg allerede var lidt mistænksom i forvejen.

Derefter ville hun have jeg sendte 500 kr til en taxa til hende. Det takkede jeg også nej til hvortil hun spurgte om jeg ville have hun tog det offentligt. Jeg svarede at hun måtte gøre hvad hun ville men hun skulle sådan set allerede være her så jeg såbede hun skyndte sig.

Så kom vi ud i at hun var med metroen og da jeg spurgte hende hvor hun var på vej hen kom der ikke noget svar. Der går så noget tid med det og jeg skriver til hende et par gange og får at vide hun er på vej og lige pludselig skriver hun at hun er her og nævner et supermarked tæt på. Der går så mere tid og hun skriver stadig hun er tæt på. Faktisk så tæt på at jeg går ned og kigger efter hende men hun er selvfølgelig ikke noget sted at se.

Jeg beslutter mig så til at ringe til hende men hun tager ikke telefonen.

Jeg skrev så til hende at jeg forventede hun satte mine penge tilbage igen og fik en ny update fra hende om at hun er på vej men kan ikke finde adressen selvom jeg flere gange har sagt hun skal bruge Google Maps. Desuden har hun været så tæt på hvor jeg bor, ifølge hende selv, at hun ikke kunne undgå at finde der hvor jeg bor.

Så jeg regner med at hun skriver om et par timer at hun nu er træt af at lede efter min adresse og vi må finde en anden dag :) Tænker det er for at forhindre at jeg blokerer overførslen til hende at hun stadig holder gryden i kog.

Men hun/han er god til hele tiden lige at komme med en undskyldning så man tror hun faktisk står derude et sted og leder efter ens adresse.

Så alle dem der advarede her i tråden om ikke at give forskud havde ret og Mads999 er enten en meget heldig fyr eller måske kender han Elena...hvad ved jeg?

Nåmen en meget sjov historie og jeg fik da lidt spænding ud af aftenen. Har heldigvis en aftale imorgen med en kvinde jeg ved ikke aflyser og holder sit ord så der er ikke sket den store skade. De 700 kr får jeg enten tilbage eller ikke. Det må tiden vise. Men i oplysningens interesse for andre brødre sådan foregår et scam på Annonceligt.

God aften :)

Du er godt dum og fortjente denne lærestreg på trods af utallige advarsler.

Skrevet
TinTin in Dubben skrev, den 17.7.2026 at 11:55:

Hvis du taster telefonnummeret ind i mobilpay kommer der et navn op. Ifølge nettet er det et herrenavn….så ville nok passe på.

Hvilket navn.. må man dele navnet på en scammer herinde?

Redigeret af Happyfeet

Skrevet
Happyfeet skrev, for 1 minut siden:

Hvilket navn.. må man dele navnet på en scammer herinde?

Nej det må man ikke, det er både i mod retningslinjerne og desuden er det ulovligt. Ligesom butikker ikke må offentliggøre navn og fotos af butikstyve.
Men det står jo alle frit for at taste nummeret ind i MP og se navnet der.

Skrevet
Happyfeet skrev, for 3 minutter siden:

@Den erfarne prøvede jeg også men annoncen er slettet

De er nok taget til Maldiverne på @Ubeskriveligt s regning 😉
Jeg slog det op i går, det var et sydeuropæisk, måske sydamerikansk klingende drengenavn som jeg ikke husker. Intet at finde på google på det heller, så jeg gav op.
Du kan ikke bruge det til noget alligevel, om du så får at vide at han hedder Verner Hansen eller Kaj Jensen så er det vel ret beset ligegyldigt )

Skrevet
Nygløden skrev, for 9 timer siden:

Hvis man ser lidt på @Mads999 skrivestil og sammenholder den med Elena´s, i hendes annonce, så ligner skrivestilen lidt hinandens.

Den manglende tegnsætning, med kommaer og punktum, vendinger.

Mon ikke det er én og samme person,......Mads og Elena? 😏

tror du har spist søm

Skrevet

Jaa Woow jeg har taget til Maldiverne skriver herfra nu Woow jeg er Elena med en kæmpe tissemand Woow jeg har virkelig brug for at snyde gamle liderlig mænd

Tag jer sammen det for latterligt er I jaloux fordi mønten har været på min side

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.