Hop til indhold

Ny Mia i Aalborg , snydt så vandet driver

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/456619

Så blev jeg sgu snydt , noget så vildt

Jeg har vel besøgt ca 30-40 piger de sidste 3 år , aldrig før har jeg gået før tid ..

Lad os starte med pigen , det såmænd en pæn pige , flotte bryster lettere buttet latino , lige som jeg gerne have dem .. så langt så godt . Huset var en faldefærdig rønne tæt på vejgård . Det kan jeg såmænd og sagtens acceptere..

Hvad jeg derimod ikke vil finde mig i er .. at jeg spurgte ind til , blow without , anal , squirt , deep throat .. og der var ikke det hun ikke kunne og gjorde med største glæde .. 1 min dans foran mig ,., vi lagde os på sengen , kondom kom frem .. på pikken øjeblikkeligt, fik lige suttet på de pæne bryster i et par minutter .. så ville jeg pille lidt ved fissen , øjeblikkeligt kom der kondom på fingeren … !!! 3 minutter mere vel sammenlagt 10 min siden jeg ankom , sagde jeg stop , det her virker ikke ..du leverer slet ikke det vi aftalte .. jeg rejste mig , tog tøj på og sagde giv mig halvdelen af mine penge tilbage … det ville hun ikke hun gav mig 25% =500 kr .. og truede med hendes kæreste , jeg sagde han henter du bare .. så gik hun over i at sige gå ud , gå ud .. det gjorde jeg så stille og roligt ..

Det var dælme ringe ..

pigen 8 ud af 10 ..👍🏻

Stedet 2 ud af 10 🙈

Sex/ydelser 0 ud af 10 , skandaløst ringe

Kan på ingen måde anbefales

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.