Hop til indhold

Mænds orgasmer

Mænds orgasmer 15 medlemmer har stemt

1. 1. Som mand oplever jeg:

• Udløsning og orgasme er det samme
      42%
    • Jeg oplever kun orgasme ved udløsning
      26%
    • Jeg oplever andre former for orgasmer
      21%
    • Jeg oplever energiorgasmer
      10%
    • Jeg er kvinde
      0%
      0
  2. 2. Som kvinde oplever jeg:

• Jeg har kun oplevet mænd få orgasme sammen med udløsning
      0%
      0
    • Jeg oplever mænd få andre typer orgasmer
      0%
      0
    • Jeg oplever mænd få energiorgasmer
      0%
      0
    • Jeg oplever mænd få orgasmer der virker lige så kraftige som mine egne
      0%
      0
    • Jeg er en mand
      100%

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet

Emnet er blevet nævnt lidt i andre tråde, men jeg tænker at det fortjener sin egen.

Hvad er orgasme for mænd?

Er det udløsning? Er der andet?

Spørgsmål til inspiration, uddyb endelig i kommentarer.

Jeg har valgt at nævne energiorgasmer for sig selv da jeg og dem jeg har talt om dem med oplever dem som mindre seksuelle. Den enkelte orgasme er ikke specielt voldsom eller nydelsesfuld, men i serier kan de tage en på nydelsesrejser der strækker sig over lang tid.

Skrevet

Jeg har oplevet at få orgasmer uden egentlig ejakulation/sædafgang, men det har været de gange hvor jeg har dyrket sex med mænd og hvor jeg var passiv/bttm/ham der modtog pik eller finger.

Men det er kun via bagvejen jeg får den slags orgasmer, og det er kun med folk der ved hvad de laver (oftest kun mænd, har stadigvæk til gode at få en finger af en dame der stimulere min prostatata på samme måde som mænd kan).

Det er ikke noget jeg savner i øvrigt, har ikke haft sex med mænd i over 10 år nu.

Skrevet

Udløsning og orgasme er for mig særskilte.

Jeg kan give migselv udløsning for at 'tømme sindet' og bollerne, og lade mig komme videre med dagen uden at være distræt. Der er der typisk ikke tid til orgasme.

En orgasme skal jeg (typisk) bruge længere tid på, og stimulere hjernen og sanserne, lige så meget som glans og skaft. En rigtig intens orgasme kan gøre mig i tvivl om hvor og hvad dag det er. De voldsomste har jeg fået mini-blackouts af - det er intenst at 'vågne op' fra!

Kan få udløsninger uden orgasme, men ikke orgasmer uden udløsning.

Skrevet

@Refresh Et input: Hvorfor have muligheden for at svare "Jeg er en mand" under de spørgsmål der stilles til kvinder, og omvendt?

Det giver ikke et retvisende billede på den måde da en masse mænd vil svare "Jeg er en mand" på det sidste spørgsmål, og dermed udvande %-fordelingen.

Skrevet

Helt enige med de andre svar her. Udløsning er rimeligt let at få - tømt pikken for juice, og så videre. Men orgasme - hvor man er lidt i tvivl om, hvad der er op og ned - det er noget helt andet, og er vel i virkeligheden det jeg søger efter i den her verden. Efter et ægteskab i 20 år, hvor jeg selv bragte mig til udløsning hver gang, men meget sjældent fik en orgasme, så har jeg sat pris på de kvinder der bare har været i stand til at give mig den fantastiske orgasme.. ❤️

Skrevet

Jeg svarede "Jeg oplever andre former for orgasmer" og "Jeg oplever energiorgasmer".

Jeg kører no-fap og semen retention. Så selv om jeg har en kæreste, vælger jeg ofte ikke at få udløsning når vi har sex.

Det resulterer i at jeg nogle gange kan få orgasmer, mens jeg penetrerer hende, hvor det føles rigtig godt og jeg ryster i hele kroppen, men jeg ejakulerer ikke, så jeg mister ikke min energi og kan blive ved med at bolle hende og få flere af de her orgasmer uden ejakulation. Super lækkert.

Redigeret af Mozart

Skrevet
  • Author
Den erfarne skrev, for 26 minutter siden:

@Refresh Et input: Hvorfor have muligheden for at svare "Jeg er en mand" under de spørgsmål der stilles til kvinder, og omvendt?

Det giver ikke et retvisende billede på den måde da en masse mænd vil svare "Jeg er en mand" på det sidste spørgsmål, og dermed udvande %-fordelingen.

Jeg var i tvivl om man kunne få lov til kun at svare på et enkelt spørgsmål, når der er flere i tråden, så jeg tænkte at det var nødvendigt med en "ikke relevant for mig" når nu spørgsmålene er kønsopdelt.

Skrevet
  • Author

Som 45 årig (jeg er i dag 51) oplevede jeg min første orgasme... Det var under meget specielle omstændigheder både fysisk og emotionelt 🥰

Vi havde besøg af vores veninde Nanna fra branchen og hende og jeg havde givet den fuld smadder og gennemkneppet hinanden og lå nu og nussede og hev efter vejret. Min kone som primært havde kigget på kravlede ned imellem Nannas ben og slikkede hende. Efter få min. fik hun en meget kraftig orgasme og gik i sensory overload. Jeg havde lagt mig op på knæ ved siden af hende og hun vendte sig ind imod mig og krøb småtudende sammen om mine ben i fosterstilling. Jeg lagde mig ind over hende og krammede hende beskyttende. Som vi lå der listede min kone om bag ved mig og lagde neglene helt blidt på min ryg. Da hun langsomt trak fingrene ned over min ryg oplevede jeg nydelse af en karakter og kaliber ulig noget jeg nogensinde havde oplevet før. Jeg fløj op i flitsbue og da hun nåede mine baller kollapsede jeg ned oven i Nanna ❤️

Oplevelsen ikke mindre end ændrede min seksualitet, eller nærmere min måde at være til stede i sex på!

Skønt det er relativt sjældent at jeg opnår denne typer orgasmer, så spiller min rygs (og min hals, har det senere vist sig) følsomhed en kæmpe rolle og som regel afslutter vi sex med at hende jeg er sammen med "pakker mig sammen" i nydelse ved at nusse mig.

Min krops bevidsthed om hvad den er i stand til, gør desuden at orgasmerne ifm. mine udløsninger er blevet markant stærkere. Jeg får langt fra altid udløsning når jeg er sammen med en kvinde, men så tager jeg den typisk om aftenen når jeg skal i seng og ligger og tænker på vores frække møde og kan dufte hende på min krop. Hvor nydelsen i mine udløsninger tidligere tidligere varede måske 15-20 sekunder, varer den i dag let et minut eller to og jeg ligger oftest 10-15 min. imens den klinger af og falder af og til i søvn. Det er lidt noget rod med sæd i sengen, men det er simpelhen så dejligt at sove lige efter en kraftig orgasme.

Jeg oplever i dag fire forskellige typer orgasmer:

• Udløsninger. 9 ud af 10 er i dag markant stærkere end tidligere, men en sjælden gang imellem oplever jeg den gamle "flade" version, som minder mig om hvordan de første 45 år var.

• Nusse orgasmerne. Blide negle på min ryg eller hals sender mig i øjeblikkelig ekstase. Jeg behøver ikke være opstemt eller i gang med noget, man kan overfalde mig når som helst og sende mig til tælling, hvis man ved hvordan. Ud over at være utroligt nydelsesfuldt, så er der en utrolig psykologisk effekt af at føle sig i "nogens magt". De kvinder som jeg har delt det med, man krølle mig sammen, når de har lyst og det er vidunderligt at mærke at de nyder at sende mig ud i universet (eller nærmere ind i mig selv), men det er også en smule vildt at et andet menneske har så vild magt over mig.

• Seksuelle orgasmer. Sker typisk når jeg er fysisk presset og emotionelt påvirke, så gerne under virkelig voldsom sex, hvor jeg er på kanten af at besvime af udmattelse. Det sker pludseligt og føles meget som nusse orgasmen, blot uden at der er nogen der påvirker mig. Jeg mister forbindelsen i flere minutter imens jeg ligger og kramper. Jeg kan godt hør hvad der bliver sagt, men jeg kan ikke svare.

• Energiorgasmer. Opleves typisk ifm. med blødhed og massage. Jeg kan ligge mig i bestemte stillinger for at give adgang til dem og jeg kan få hundredevis på et par timer.

De tre sidste typer sidder ofte i min krop længe og jeg kan flere dage efter sidde i bilen og pludselig gå i orgasme ud af det blå. Jeg har flere gange været så påvirket efter et møde at jeg ikke har kunnet køre bil, jeg har været ved at blive kørt ned fordi jeg gik over for rødt og jeg vågnede engang bag rattet i min bil uden at kunne huske at jeg havde sat mig bag rattet og var ude af stand til komme ind til siden, jeg måtte bare følge efter bilen foran og håbe på at jeg kom til mig selv igen.

For nylig havde vi et rigtig frækt setup med fire fyre om en piv fræk kvinde i klubben. Hun lå på et bord og jeg lå på knæ over hendes hoved og kneppede hende i munden imens de andre skiftedes til at kneppe hendes våde fisse. Da hun ville have pause lænede jeg mig forover og min hånd fandt hendes skød, hvor jeg holdt et fast beskyttende "greb" over klitoris og skedeåbningen, for ligesom at markere afslutningen. Uden at tænke over det havde jeg lagt mig i præcis en af de stillinger der giver afgang til mine energiorgasmer og på ingen tid væltede de voldsomt ind over mig. der krævede virkelig viljestyrke at få rejst mig op på knæ, så vi kunne få hende ud under mig, hvorefter jeg kollapsede fuldstændig. Kvinden og de to af mændene kender mig ikke, så de stod måbende og så mig gå i opløsning og blev helt nervøse for om jeg var ok. indtil min kones kæreste helt rolig sagde "han er ok, det sker af og til!" 🤣😍. Der gik 5-10 minutter, før jeg kom nok til mig selv til at kravle ned fra bordet og forsikre de chokerede deltagere om at jeg såmænd var meget mere end ok ❤️

Skrevet
Refresh skrev, for 2 timer siden:

Emnet er blevet nævnt lidt i andre tråde, men jeg tænker at det fortjener sin egen.

Hvad er orgasme for mænd?

Er det udløsning? Er der andet?

Spørgsmål til inspiration, uddyb endelig i kommentarer.

Jeg har valgt at nævne energiorgasmer for sig selv da jeg og dem jeg har talt om dem med oplever dem som mindre seksuelle. Den enkelte orgasme er ikke specielt voldsom eller nydelsesfuld, men i serier kan de tage en på nydelsesrejser der strækker sig over lang tid.

Tænker du på de såkaldte "tørorgasmer", som siges at indtræffe under tantra?

Skrevet
  • Author
Borende X skrev, for 56 minutter siden:

Tænker du på de såkaldte "tørorgasmer", som siges at indtræffe under tantra?

Som jeg opfatter det er tørorgasme bare et begreb for at der ikke er udløsning.

Det de fleste beskriver ifm. Tantra er energiorgasmer, men jeg oplever selv flere forskellige typer.

Men hvor kvinders orgasmer differentieres i klitoris, g-punkt, a-punkt, skede, sprøjte, energi og helkropsorgasmer, så hører man aldrig ret meget om mænds nydelse og orgasmer...

Vi går ud fra at der er stor nydelse fordi mænd har rigtig meget lyst, men hvis der er så meget nydelse, hvorfor bliver det så aldrig beskrevet og er det hele det samme eller er der nuancer?

Redigeret af Refresh

Skrevet
Refresh skrev, for 25 minutter siden:

... Men hvor kvinders orgasmer diffrmerentieres ..... så hører man aldrig ret meget om mænds nydelse og orgasmer...

Vi går ud fra at der er stor nydelse fordi mænd har rigtig meget lyst, men hvis der er så meget nydelse, hvorfor bliver det så aldrig beskrevet og er det hele det samme eller er der nuancer?

Det kan du have helt ret i. Et andet punkt, man ikke rigtigt hører om, er det rent psykiske. Det er ikke altid, jeg får orgasme/udløsning, når jeg er "ude", men jeg har stor pyskisk tilfredsstillelse af et besøg: Kropslig nærvær, og som oftest får jeg slikket kvinden til orgasme. Jeg nyder i den grad at mærke hendes fysiologiske reaktioner for ikke at tale om hele det lydlige univers.

Skrevet
  • Author
Borende X skrev, for 26 minutter siden:

Det kan du have helt ret i. Et andet punkt, man ikke rigtigt hører om, er det rent psykiske. Det er ikke altid, jeg får orgasme/udløsning, når jeg er "ude", men jeg har stor pyskisk tilfredsstillelse af et besøg: Kropslig nærvær, og som oftest får jeg slikket kvinden til orgasme. Jeg nyder i den grad at mærke hendes fysiologiske reaktioner for ikke at tale om hele det lydlige univers.

Enig, men det lader til at sexløbere er ret forskellige her...

Nogle føler at fokus udelukkende bør være på deres nydelse og udløsning, når nu de har betalt.

Imens andre primært finder værdi i at skabe nydelse i kvinden.

Det er vigtigt at forstå, da det er to diementrale modsætninger og for mig forklarer en del af hvorfor diskussionerne ofte bliver mudderkastning fordi de to "lejre" har meget lille forståelse for hinanden.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.