Hop til indhold

Oralsex uden Flensborg og et par andre spørgsmål

Featured Replies

Skrevet

Hej !

Har ikke været i Flensborg i mange år.
Jeg har forsøgt at skrive til et par piger men får ikke svar. Har i samme problem ? Er det udenlansk (dansk nummer der driller)
Følger de den Tyske lovgivning / krav om brug af kondom ved oralsex eller er det blevet noget de ser stort på. Og er hvis de yder det uden er der så en standard pris i Tyskland for det ?

Er der en oversigt over Thai steder (med fuldpakke) nogen steder - syntes ikke der er meget at se på https://sexnord.net/

På forhånd tak !

Skrevet

Installer og brug whatsapp. Der har jeg aldrig haft problemer med svar.

En del af pigerne tilbyder oral uden og nogle tillader også at du kommer i munden.

Prisen for blow uden er som jeg husker det 20-30 eur, og det samme oveni for udløsning i munden.

Skrevet

Hej

Jeg har besøgt en del piger i Flensborg. Jeg kontakter udelukkende pigerne via WhatsApp og får som regel hurtigt kontakt. Jeg har dansk nummer i min WhatsApp.

Jeg er sikker på de fleste piger selv styrer deres telefon så hvis de er optaget svarer de først efter deres møde.

Jeg efterspørger ikke BJ uden men jeg vurderer at nogle piger tilbyder det for EUR 20. Du må spørge din udvalgte pige om hun gør det.

Skrevet

Bruger dansk taletidskort og har normalt heller ikke problem med at få kontakt i Flensborg. Skrev så sent som i går aftes med en derfra.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.