Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Der er godt nok et par tråde om hende, men tænker, at jeg laver en ny med navn og sted.

Jeg har jo godt nok min favorit thai massør som jeg er rigtig glad for, men det skal jo ikke afholde mig for at teste konkurrencen 😉

Tænkte derfor, at det var tiden og har læst et par gode ting om Alize, ligesom jeg syntes at billederne tiltalte mig.

https://annoncelight.dk/showad/447561

Tror at det tidligere er blevet nævnt, at hun nok er lidt ældre end hendes fotos giver indtryk af. Denne opfattelse er jeg helt enig i, men vil samtidigt sige, at hun stadig er en ret flot kvinde, hvor det hele sidder rigtigt godt og er ok stramt.

Petit er vist ikke for meget sagt her, måske næsten en kende for petit.

Smukt ansigt, Små fine bryster med dejligt store vorter, flad mave, meget smal talje og lille røv. Hvad mere kan man ønske sig?

Nå jo, glad, let til latter, sød og utroligt charmerende og det er hun sgu!

Tog en gang thaimassage der var ok og mest bevægede sig i akupressur delen. Det virkede dog helt fint og fik mig godt afslappet.

Vending hvorefter hun leverede et helt outstanding oralt arbejde på skridt, løg og stang. Hold nu kæft hun kan bruge tungen. Det var satme lækkert og jeg måtte stoppe hende for ikke at skyde ladningen af!

Hende om på ryggen og så en ordentlig omgang med min tunge. Tror ikke hun kom, men tror, hun kunne lide det, for hun blev sgu temmelig våd😜

På med hætten og knalde godt igennem i de tre standard varianter, tilbage i missionær og affyring🎉💦

Bad, hyggeligt smalltalk og præcist en time senere gik jeg ud af døren igen afslappet og med et smil på læben!

Tænker jeg bliver nød til at vende tilbage efter mere blowjob som hun virkelig mestrer og det er virkeligt noget jeg tænder på!

• 1 month later...
Skrevet
BJL skrev, den 15.7.2026 at 23:15:

Der er godt nok et par tråde om hende, men tænker, at jeg laver en ny med navn og sted.

Jeg har jo godt nok min favorit thai massør som jeg er rigtig glad for, men det skal jo ikke afholde mig for at teste konkurrencen 😉

Tænkte derfor, at det var tiden og har læst et par gode ting om Alize, ligesom jeg syntes at billederne tiltalte mig.

Tror at det tidligere er blevet nævnt, at hun nok er lidt ældre end hendes fotos giver indtryk af. Denne opfattelse er jeg helt enig i, men vil samtidigt sige, at hun stadig er en ret flot kvinde, hvor det hele sidder rigtigt godt og er ok stramt.

Smukt ansigt, Små fine bryster med dejligt store vorter, flad mave, meget smal talje og lille røv. Hvad mere kan man ønske sig?

Tog en gang thaimassage der var ok og mest bevægede sig i akupressur delen. Det virkede dog helt fint og fik mig godt afslappet.

Vending hvorefter hun leverede et helt outstanding oralt arbejde på skridt, løg og stang. Hold nu kæft hun kan bruge tungen. Det var satme lækkert og jeg måtte stoppe hende for ikke at skyde ladningen af!

Hende om på ryggen og så en ordentlig omgang med min tunge. Tror ikke hun kom, men tror, hun kunne lide det, for hun blev sgu temmelig våd😜

På med hætten og knalde godt igennem i de tre standard varianter, tilbage i missionær og affyring🎉💦

Bad, hyggeligt smalltalk og præcist en time senere gik jeg ud af døren igen afslappet og med et smil på læben!

Tænker jeg bliver nød til at vende tilbage efter mere blowjob som hun virkelig mestrer og det er virkeligt noget jeg tænder på!

BJL skrev, den 15.7.2026 at 23:15:

Lidt ældre? Er Thai moms? (+15 år) Eller mere?

Skrevet

Nu var der ret dæmpet belysning i det rum jeg besøgte hende i da hun huserede i Vejle, samt at gætte alder på en asiatisk pige er som at slå plat og krone og forsøge at få den til at stå på højkant. Jeg vil dog gætte på omkring 40 års alderen.

Skrevet
  • Author

Jeg er nok på linje med TrippleB og har ligeledes svært ved det med at vurdere alder, specielt ved asiater. Tænker ligeledes midt til slut 30.

Skrevet
  • Author

Vågnede småliderlig op her til morgen (Eller rettere gik småliderlig i seng i går, men mine egne anstrengelser afhjalp ikke rigtigt situationen🫣😂🤣)

Kunne ikke rigtigt få Alizes tunge ud af hovedet, så som altid når noget er godt, skal det jo undersøges om det var et heldigt tilfælde eller om det virkelig er godt.

Da det jo var hendes orale, der virkelig fik mig op at køre sidst, blev jeg enig med mig selv om, at jeg blev nød til at bestille et blowjob med CIM.

Frem med knaldefonen og en sms afsted til Alize 15 minutter med CIM. Vi ses om en time🤩

Første gang jeg har prøvet at booke så kort tid, men tænkte ikke der var grund til mere, efter at jeg var lige ved at skyde kanonen af i hendes mund efter 5 minutter sidst.

Bruser og afsted. Ankomst, Af med tøjet, Hende af med tøjet (Uff den krop er altså ikke dårlig!) og i gang.

Modsat sidst hvor jeg jo havde taget en skyller på stedet, blev mit skridt og udstyr denne gang grundigt rengjort med vådservietter. Måske lige overdrevet nok men ok, det er jo hende, der skal have pikken i munden.

Lidt sutten og slikken fra brystkassen og ned og så gik hun ellers i gang med at forkæle skridt, kugler, stang, hovede og alt derimellem med hendes livlige tunge.

Shit det har hun altså styr på!

Hun kan det der trick med at køre tungen rundt om pikken mens den er inde i munden. Føles fantastisk jeg har ikke oplevet det så mange gange, selvom jeg ellers har prøvet at eksperimentere med adskillige ekskærester uden at de helt har fanget tricket.

Nå men som forventet, så holdt jeg jo ikke i evige tider. Efter godt 8 minutters fantastisk blowjob måtte jeg overgive mig og skyde ladningen af i hendes mund.

Hun ventede lige til det sidste sprøjt var gået og løb så ud og spyttede ud.

Alt i alt et super BJ!

Skrevet

@BJL du er vanvittig;-) Man bruger nogen gange 15minutter til at få rejsning...gg

Hvis hun er sådan en godte, må jeg da forbi -inden hun bliver alt for populær...

Skrevet
BJL skrev, for 2 timer siden:

Hun ventede lige til det sidste sprøjt

Stoppede hun med at bevæge hovedet, da du kom eller fortsatte hun? Er lidt træt af at nogen stopper helt, mens man kommer. Pft

Skrevet
  • Author

Jlasian. Skal sgu ærligt indrømme at jeg er lidt i tvivl om hvor meget hun bevægede hovedet, men noget bevægelse var der og tunge, og sug.

Kan i hvert fald sige at jeg var suget tør, da hun sprang op. Ikke engang den vanlige sidste dråbe, der ellers sidder i røret var tilbage 🫣😂🤣

Møffe. He he ja det kan ske, men trods min fremskredne alder så er jeg stadig en sucker for et godt blow job. Det kan virkelig få mig tændt og hvis pigen så også forstår at forkæle kuglerne, uuuuuuuh så kan det gå hurtigt😂🤣

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.