Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Stephany

Jeg har igennem længere tid haft besøg af fantastiske Stephany. Hun er ikke alene en fantasi GP, men også en fantastisk pige, som er nem og snakke med. Hun er en kurvet kvinde, men kurvene sidder helt perfekt efter min mening.

I tråd med en tidligere tråd om deep throat, så er hun en helt fantastisk pik sutter, som både kan sutte sensuelt og tage den i bund. Som jeg tidligere har udtalt, så har jeg et svagt punkt for deep throate og facefuck. Stephany er klar på at deep throate, men ikke begejstret for facefuck. Men med hendes fantastiske sutte læber og evner ud i at give et himmelsk BJ, så har jeg aldrig manglet noget når jeg har været sammen med Stephany.

Hun er ikke et billigt bekendtskab, og slet ikke når jeg som oftest har haft hende på besøg i et par timer, da hendes selskab også har givet grund til stor tilfredsstillelse. Men det har samtidig gjort den seksuele agt mere afslappet. Ofte har hun selv taget initiativ til, at nu var det tid til en tur til😇

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.