Hop til indhold

Amara Dayan - Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Hejsa gutterne.

Frisk profil da jeg Äbenbart har glemt bÄde mail og password til min gamle konto sÄ det er jo fed.

NÄ, jeg fandt noget tid til at besÞge en GP igen. Havde luret lidt pÄ Amara Dayan i et stykke tid, men da annonce sÄ blev opdateret med en video hvor hun bare sÄ dejlig ud sÄ mÄtte jeg afsted.

Kommunikationen gik fint, der gik lidt tid, fra jeg havde sendt den fĂžrste besked til hun svarede men derefter kĂžrte det fint.

Indgangen til stedet var ikke meget diskret men stille ferie dag, sÄ det betÞd ikke sÄ meget for mig.

Indenfor dĂžren var det prĂŠcist pigen fra annoncen der tog imod mig. Virkelig flot kvinde med nogle dejlige former, og et super kĂžnt smil. Hvis noget blev jeg overrasket over hvor relativt “hĂžj” hun er. TĂŠnker ca. 170/75 stykker. Ikke meget hĂžjt men havde Ă„benbart regnet med hun ville vĂŠre lavere.

Til at starte med virkede hun stille og ret genert mĂ„ske. Men jeg bestiller gerne med “shower together” hvis muligt da jeg synes det bare er en dejlig mĂ„de at starte ud pĂ„, og her lyste hun meget op ved snak om hendes tatoveringer og nogle gode komplimenter om hvor godt jeg synes hun sĂ„ ud.

Derefter ind pÄ vÊrelset igen, og her var der virkelig heller ingenting at klage over. Hun ved i hvert fald godt hvordan man bevÊger sine hofter, super frÊkt. OgsÄ virkelig god til at rÞre ved min krop, og fÞre mig til at rÞre ved hende. Generelt en virkelig engageret og entusiastisk oplevelse

Havde bestilt 30 minutter, og det passede nok meget godt med at jeg var ude igen efter den tid. Ikke at jeg blev skubbet ud eller noget, der var bÄde plads til at ligge lidt i omfavnelse efter en fÊlles O og hygge snak (holdte heller ikke forfÊrdeligt lÊnge, men fÞler kun det taler positivt om hendes evner).

Dejlig oplevelse med Amara, hÄber i andre gutter derude passer pÄ hende.

https://annoncelight.dk/showad/456070

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlÊg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, sÄ log ind her for at oprette et indlÊg med den bruger.

GĂŠst
Svar pÄ denne trÄd...

Account

Navigation

SĂžg

SĂžg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.