Hop til indhold

Kris - en nærværende stille skøn oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Som alle der har været sammen med Kris - så kan jeg bare sige wouw - hvor er vildt og dejligt at der stadig findes kvinder der kan slå en helt omkuld. Jeg er i tvivl om det er top 3 eller bare det bedste. Der har været episke møder - men dette - Christ det var grande - intimt - poetisk - øjnene - læberne - kroppen - smilet - kyssene . Kunne blive ved. Og ved . Og ved - og ja taget ind fra nympho - fordi - ja she deserves. Og ingen grund til at bruge tiden på nye ord - men samle flasker så man kan nå tur nr 2 - dette var …. En virkelig dejlig oplevelse - på alle måder. At det findes stadig er bare rart - følte mig for en stund som 25 - og nød hver en millimeter - pas på hende - hun er virkelig fin

Skrevet

Kan kun stemme i ….- tog en time med shower together, black kisses og CIF. Gik derfra med eksende ben og måtte lige sunde mig i P-husets kølige skygge inden jeg kørte hjem igen.

Hun er en stjerne, og håber hun kan holde til det

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.