Hop til indhold

Hvordan ved jeg om en thaimassage tilbyder mere end massage?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har kun besøgt en thaipige, og det var igennem annoncelight. Hvordan ved jeg om den lokale biks tilbyder sex osv.

Skrevet

Hvis der ikke direkte står i annoncen at det kun er massage og ingen sex , så er der meget stor sandsynlighed for, at de tilbyder hele pakken...

Skrevet
Vendelboen skrev, for 6 minutter siden:

Hvis der ikke direkte står i annoncen at det kun er massage og ingen sex , så er der meget stor sandsynlighed for, at de tilbyder hele pakken...

Sku ikke en garanti .. mange gange skriver de kun de tilbyder massage men føler de der er kemi begynder de og pille steder man ikke vil forbinde med massage 🤪

Skrevet
Vendelboen skrev, for 14 minutter siden:

Det er ikke min erfaring. Mange bruger det ofte som et skalkeskjul udadtil, men er man først kommet inden for hoveddøren, lyder der tit andre toner.

Skrevet

Har oplevet et par Thai piger med fast butik at når jeg havde fået alm massage nok 10 gange så blev jeg tilbudt det hele. Så har derefter lært at have kondomer med hvis der skulle komme et tilbud sf

Skrevet

Det er jo sådan set også det , jeg mener : hvis der ikke er en klar afvisning fra starten af , vil det ofte være muligt at købe sig til hele pakken ..

Skrevet
lurikken skrev, for 37 minutter siden:

Du spørger vel bare hvad de tilbyder!

Nej de svare ikke altid på det af flere årsager , dels hvis de er bange for at det er setup fra måske politiet så kan de ikke inkriminere den selv ved at sætte det på skrift og mange siger nej i starten

lurikken skrev, for 40 minutter siden:

Skrevet

@Massage-testeren har jeg aldrig oplevet med de 200+ besøg jeg har på Thai Klinikker - måske der er forskel på hvilken landsdel man befinder sig i, men her i trekantsområdet oplever jeg kun ren besked med priser og services.

Det er jo ikke forbudt at sælge seksuelle ydelser i dk

Redigeret af lurikken

Skrevet

Hvis de annoncerer på de sider hvor der sælges sex, vil jeg tro at de få der ikke normalt tilbyder sex, skriver det i annoncen.

Men det er da altid klogt at bede om prislisten.

Skrevet

Hvis man spørger og så ikke får et direkte nej - så er det også min erfaring at man kan få en rigtig god oplevelse.

Skrevet

Tag tøjet af når du lægger dig.

Det er sådan set det internationale tegn pp at du er frisk på mere. Hvis pigen griner og siger “no no” så tager du dem bare op igen.

Hvis ikke pigen reagerer, så skal du bare vente til hun siger “turn around please”. Hun skal nok vække den, fordi det er hendes genvej til at lave 300 kroner om til 1000 på samme arbejdstid

Jeg har 2 måske 3 gange ligget med en halvfed efter endt massage og måtte fiske efter mere. Det kan gøres med: “Du har nogle virkelig gode hænder. Jeg kunne godt bruge lidt mere”

Eller “Øv, er vi allerede færdige? Jeg synes der mangler noget”

Og man kan også bare spørge “Er der andre services på menuen?” Jeg har aldrig fået nej, men jeg har heller aldrig apurgt et sted hvor der i forvejen stod “ingen sex” på hjemmesiden.

En enkelt gange jeg har oplevet det, har pigen undskyldt og forklaret at hun læste mig forkert. Så sørg selv for at være tydelig:

Jeg lægger altid min manddom ned mellem benene, så det er tydeligt for massøren at den påvirkes - og så hun kan strejfe den. Et andet godt tip er at give massøren komplimenter undervejs og give lidt lyd fra sig når de rammer de rigtige “knapper”. Så gør du det lettere for dem at få aktiveret dig

Mit bud er at 90% af alle Thai massører tilbyder mere. Og det er måske nærmere 95%

Skrevet
  • Author
lurikken skrev, for 9 timer siden:

Jeg er ængstelig anlagt

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.