Hop til indhold

Marika Århus

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Lige en lidt forsinket anbefaling herfra.

Link

Torsdag eftermiddag besøgte jeg Marika. Hun har sort hår, men udover det er billederne retvisende.

Hun er en relativt høj pige - vil sige ca. 170cm og slank/almindelig a bygning. Se billederne, de passer.

Normalt går jeg efter små petite piger - gerne 160cm eller lavere, men jeg var alligevel for nysgerrig til at lade Marika være, hvilket jeg er rigtig glad for!

Hun er en køn pige, taler rigtig fint engelsk, og så er hun super sød ☺️ og nå ja, så har hun de bedste naturlige bryster 🤤

Selvom jeg kun havde bestilt 30min uden nogen extra, tog hun sig rigtig god tid til at snakke og byde mig et bad, og derefter rolig og sensuel opvarmning. Meget frækt og pirrende.

Derfra til et super lækkert og langt blow, sloppy og vådt og med masser af frække lyde fra hende. Hvis ikke hun var stoppet, var jeg kommet 😂 Men hun havde det godt på fornemmelsen, stoppede og spurgte om jeg var klar på sex.

Sex var også rigtig skønt og nærværende, og alt i alt den bedste oplevelse jeg har haft med en gp længe - nok siden Crystal var her sidst.

Kæmpe anbefaling herfra! Hendes AL er væk i skrivende stund. Håber hun stadig er her, eller kommer tilbage, for hun kan sit kram, og leverer en top oplevelse!

Redigeret af VeryCurious

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.