Hop til indhold

Nogen der har besøgt Stellar22 i København?

Featured Replies

Skrevet
Danskmandsj skrev, for 49 minutter siden:

Overvejer at besøge hende snart

Jeg ser frem til at høre om dit besøg. Men det er da en underlig tekst på annoncen!? Alene overskriften - “big” - hvad? Forhåbentlig “big breasts”, hvis du er til kvinder. Det kunne selvfølgelig også være “big dick”, hvis du er til en mand/trans.

Men en sjusket, ufærdig og rodet annonce - med et telefonnummer fra hvilket land? Jeg tænker risiko for scam/fake annonce er tilstede.

Og glemte lige - næsten helt nyoprettet annonce.

Redigeret af ToxicWaste

Skrevet
  • Author

Tak for dit input, og jeg deler samme bekymring, men er også ret tiltrukket af hendes ydelser.

Denne annonce havde samme overskrift, så måske samme person bag, og det lyder ikke godt.

Skrevet
  • Author

Jeg tror tlf.nr er fra Østrig.

Hvis det er scam/falsk, er det så ikke bare at smutte igen?

Eller skal jeg være mere nervøs?

Skrevet

En ret ny annonce uden et eneste ord om pigen, men en masse superlativer om hendes ydelser - men ingen priser.
Til gengæld et meeeget langt tlf.nr.

Hun vil sikkert også have forudbetaling 😉

Be careful

Skrevet
  • Author

Hvis jeg ikke betaler i forskud, så kan jeg vel bare smutte hvis det ikke er pigen?

Den er svær synes jeg.

Skrevet
Danskmandsj skrev, for 6 minutter siden:

Hvis jeg ikke betaler i forskud, så kan jeg vel bare smutte hvis det ikke er pigen?

Den er svær synes jeg.

Jeg synes, at der er så mange alarmklokker, der ringer. Og der er så mange andre muligheder derude. Så hvorfor tage nogen chancer her?

Men ja, hvis du ikke bliver tilbageholdt af 3 mænd med baseballkøller, så er det vel bare at smutte igen 🥺

Redigeret af ToxicWaste

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.