Hop til indhold
TaiZ

Flatrate hamburg

Recommended Posts

Hej jeg er lidt af en rookie her inde og mig og et par gutter skal til hamburg her i ferien så vi er lidt nysgerrig omkring det her flatrate, vi har læst lidt rundt men har ikke lige helt forstået conceptet og vi kan bruge lidt hjælp guide på hvordan det hele forgår fra start til slut..

Spørgesmål...

Betaler man til dørmanden det 130euro og så må man knalde 4 piger?

Kan man tag 2 piger med samtiden?

Hvor lang tid må man bruge der inde?

Og nogle anbefalinger helst nogen natklub lignende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

130 euro for 4 piger? er det flatt 99 i Hamborg du spørger til??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

flat 99 er 4x30 min til 130 euro. Med i prisen er sex og naturfransk (muligvis også kys) hvis du vil slikke hende koster det ekstra. fisseslik plejer at være 10 euro. De piger der tilbyder anal 20 euro. Du kan se på modelle hamborg hvad de enkelte piger på Flatt 99 tilbyder. Du må gerne tage 2 piger med at gangen, men det tæller for 2 besøg

 

baren får de 130 euro

 

pigerne er generelt flotte, du skal dog være forberedt på, de prøver en del på at sælge ekstra i rummet.

 

Jeg vil betragte stedet som noget natklub lignende noget, udover pigerne har væsentlig mindre tøj på, end hvor jeg plejer at gå i byen.

 

___________________________________________________________________________________________________________________________

 

I hamborg er der også Fantasy lounge på kronsaalsweg 78. Det er en partytref/flatrate hvor du betaler 100 euro i hverdage og 120 euro i weekend for sex med de piger du kan nå. Pigerne er ikke så pæne som på flat99 men dog pæne af en flatrate. Du har ca 15 min i rummet, hvilket minder meget om en dansk/fransk herhjemme. Derudover kan du benytte sauna som det passer dig. Der er kaffe cola og noget ringe mad med i prisen

 

_______________________________________________________________________________________________________________

 

Syd for Hamborg ligger Absolut girls på unner de bult 55-57 som pris og koncept som fantasy. Dog er der ikke så mange piger her og oftest heller ikke så kønne. Men tilgengæld hopper de tit med i spa og turen i kanen behøver oftest ikke begrænses til ca 15 min

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...