Hop til indhold

Hvor gode er mænd til at finde og påvirke klitoris?

Hvor gode er mænd til at finde og påvirke klitoris? 66 medlemmer har stemt

1. 1. Spørgsmål om kvinders oplevelse:

• De fleste ved hvor den er og forstår hvordan den skal berøres
      7%
    • De fleste kan finde den, men berøringen er ikke optimal
      1%
    • Det er 50/50 om det er lækkert eller håbløst
      6%
    • De fleste rammer ikke rigtigt
      3%
    • De fleste prøver ikke engang at finde den
      1%
    • Jeg er en mand!
      80%
  2. 2. Spørgsmål om mænds oplevelse:

• Jeg føler mig 100% sikker på hvor og hvordan
      57%
    • Jeg mener at jeg har styr på det, men har aldrig rigtig fået direkte feedback
      12%
    • Jeg er i tvivl, men forsøger så godt jeg kan
      10%
    • Jeg er i tvivl, men synes det er flovt at spørge
      6%
    • Jeg føler mig på herrens mark
      1%
    • Jeg er pisse ligeglad!
      1%
    • Jeg er en kvinde!
      10%

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 17 timer siden:

jeg har en tendens til at tro at de kvinder jeg snakker med om emnet er ærlige overfor mig for de har ikke rigtig noget at miste ved det og således ved jeg at jeg er laaaaangt fra den eneste der ikke kan lide “kom her bevægelsen” hverken på 1, 2 eller 3 måde du beskriver☺️.. Jeg vil næsten tro at nogen af dem muligvis endda har rost dig for det samme uden at jeg har undersøgt sagen😂💁‍♀️.. Og jeg synes ikke jeg stiller mig undrende men egentlig bare konstaterer at det er en udvikling.. Jeg ved skam godt hvor ideen kommer fra.. Philip (min Google ai tingenot) er forresten også uenig med dig i at størstedelen af kvinder elsker det🤪🤷🏼‍♀️🤣.. Der skal da nok helt sikkert være kvinder derude der elsker det men jeg tror mere vi er ude en 50/50 end noget andet hvis det er☺️..

Er Philip en specifik AI eller dit kælenavn for Google Gemini?

Da jeg så dit svar spurgte jeg Gemini og den sagde:

"En af de største undersøgelser om kvindelig nydelse, udført af forskere ved Indiana University, viste, at over 75% af kvinderne har brug for eller foretrækker en kombination af indre stimulation (som "kom her"-bevægelsen) og samtidig ydre klitorisstimulation for at opnå størst nydelse og orgasme"

Jeg har skimmet undersøgelserne den linker til og kan kun se referencer til vaginal stimulation og intet konkret omkring g-punkt påvirkning, så jeg tror ikke helt man kan regne med de svar AI giver her.

Jeg læste lige OMGYES siden om det igennem og de havde faktisk et par interessante pointer. For det første næver de at det for flertallet kræver at de er virkelig tændte før stimulering føles lækkert og flere rapporterer at de ved første oplevelser med berøringen nærmere følte ubehag (og tissetrang), som de måtte arbejde sig igennem for at nå indtil nydelsen.

Det er faktisk første gang at jeg hører nogen sætte ord på det, på trods af at jeg har set utallige kvinder forklare om g-punkts påvirkning.

Jeg tænker at det måske kan være faktorer at der bliver påvirket for hurtigt/tidligt ift. om lysten er høj nok og måske i kombination med om man har fundet ind til at kunne arbejde sig ind til at finde nydelsen.

Sjovt nok, så er hele denne tråd startet på baggrund af en samtale med en kvinde du kender særdeles godt og en af de øvrige jeg nævnte ved jeg også at du kender indgående, så jeg tænker at vi kunne få nogle særdeles interessante samtaler en fredag aften 😍

• Svar 57
  • Visninger 3.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• AmmaRose
    AmmaRose

Jeg synes det der nydelse, orgasmer og alt det der er en meget interessant emner. Men ikke så enkelt. Mand finder til 100 procent altid min glitrus og hvordan den skal berøres fordi hvis de ikke gøre

• Jeg foretrækker at blive kraftig stimuleret på klitoris, men der skal være fugt og glide ubesværet. Det gør ondt/føles ubehageligt hvis der bliver gnubbet og trukket i et tørt område.

• SiaUngQ
    SiaUngQ

Mange mænd kan sagtens finde den - men min opfattelse er også at mange mænd tror - jo hårdere, jo bedre… hvorimod jeg kommer højst op og ringe når man knap nok rør den - men stadig rør den 😝💦

Skrevet
Refresh skrev, for 17 timer siden:

Lad os se om ikke vores veje krydser en dag... Ellers ved du jo hvor du kan finde mig og mit tilbud står stadig ved magt

@Refresh Du er sikkert velkommen til at lave en aftale med @AmmaRose - det møde kunne det være spændende at høre om!

Hvor kommer det med "tilbud" forresten ind i billedet 🤔 (ok, jeg driller vist bare lidt)

Redigeret af køb dansk

Skrevet
  • Author
Møffe skrev, for 5 timer siden:

Men det falder i øjnene, at du sammenligner din kone -og jeres sex/elskov med noget du får ude i byen -som i de fleste tilfælde er "bedre sex" og det er i enig om (tilsyneladende) når du er sammen med din kone -handler det så ikke om hun er kvinden i dit liv, og du elsker hende -og i kender hinanden rigtig godt -og kan være hengiven og vise ømhed overfor hinanden -som kun i 2 kan sammen -fordi i netop elsker hinanden, og vil hinanden fysisk, og på det mentalt plan, og nå dybder, og føle velvære sammen -fordi i ikke kan undvære hinanden, og forstår hinandens kroppe, og hvad i være i sær har brug for... Og netop derfor kan i være ærlig over for hinanden. Det er jo fint i er enig om, at have et åben forhold/nonpoly? Men at være gift handler vel ikke kun om "sex"

At var gift og soulmates er nemlig så meget andet end lige sex! Alt det du beskriver der oplever vi på SÅ mange andre måder end lige i det seksuelle. Jeg har aldrig sagt at vores sexliv er dårligt, vi har fremragende sex med hinanden, men vi har begge to fundet sex med andre der overgår den sex vi har med hinanden og det at kunne dele det ærligt, nysgerrigt og med medglæde føles som stærkere kærlighed og samhørighed end noget andet jeg har oplevet.

Men hele din beskrivelse af hvad sex er i et forhold er for langt de fleste mennesker en illusion eller et glansbillede om du vil. Det er noget vi bilder hinanden ind at sådan er sex i forhold og det er ganske problematisk fordi der er kæmpe skam forbundet med ikke at opleve alle de ting i ens parforhold. Er man heldig var det sådan i starten, men for det store flertal udvikler det sig over tid til noget helt andet, langt mindre spændende. Og parterapeuter møder mange par som fortæller at sexlivet aldrig har fungeret. At forholdet blev bygget på noget andet og de enten tænkte at de kunne udvikle et godt sexliv eller at det ikke var vigtigt eller at de ikke følte at de havde fortjent bedre.

Til gengæld oplever jeg stort set alt det du beskriver med de relationer jeg har igennem købesex. Nydelse og samhørrighed der er så varieret at hver relation føles fuldstændig unik og "once in a lifetime". Jeg føler at jeg går ind i en helt anderledes energi med hvert enkelt kvinde og nærmest at jeg bliver en anden version af mig selv med hver af dem. Og uanset hvor asymmetrisk vores relation og vores følelser for hinanden og det vi deler med hinanden så end er, så er det utroligt tydeligt, hvor ideelle vilkår nydelse og lyst har, når relationen ikke er tynget af hverdag og hamsterhjul. Vi kan mødes og være de eneste mennesker i universet for en stund og så skilles og glæde os til at ses igen, når savnet og lysten trækker i os.

Skrevet
Refresh skrev, for 20 minutter siden:

"En af de største undersøgelser om kvindelig nydelse, udført af forskere ved Indiana University, viste, at over 75% af kvinderne har brug for eller foretrækker en kombination af indre stimulation (som "kom her"-bevægelsen)

Nu vil jeg drille lidt.
Jeg prøvede at spørge Googles generelle AI, men stillede spørgsmålet lidt anderledes.
"Kan alle kvinder lide en "kom her" bevægelse ved stimulering med en finger i skeden"
Svaret var et klart nej.
Der er stor forskel på kvinder på det punkt.

Jeg siger 'drille' fordi jeg tit spørger Google AI om helt andre emner.
Og små 'twists' af spørgsmålet giver nogle helt andre svar.
Ikke sådan at svarene er modstridende, de fokuserer bare forskelligt

Skrevet
  • Author
TallGirlsEnjoyer skrev, for 12 timer siden:

Kommer lidt sent, men ordsproget "mænd kan ikke finde klitten" er ikke ment som i fysisk forstand. Altså, at de ikke kan lokalisere, hvor på kvinden, den er. Men det handler om, om de ikke giver sig tid til at give den opmærksomhed.

Ligesom når man siger, at mænd bliver blinde når de går forbi en fyldt opvask i køkkenet

Nu er tråden ikke startet på baggrund af et ordsprog men med udgangspunkt i en konkret samtale...

Hun virkede overrasket over at jeg uden videre fandt hende klit og da jeg spurgte hende sagde hun noget i stil med:

De fleste spørger "er det dejligt?" og jeg ligger og tænker, det er min fucking navle, hvad tror du selv 🤣🤣🤣

Jeg tænker at det med navlen er en overdrivelse, men det var tydeligt at hun helt konkret oplever at mange mænd ikke helt har forstået hvor!

Skrevet

@Refresh det er det min Google hedder💁‍♀️.. Altså min.. Din hedder nok noget andet ellers er det noget af et tilfælde😋..

Jeg har intet imod vaginal stimulering.. Faktisk foretrækker jeg at få en orgasme imens jeg rider manden og gnider mig imod hans bækken imens.. Gad vide om vaginal stimuli også tæller “tissemand i tissekone” med🤔.. For jeg tror måske en del kvinder foretrækker orgasme under penetration.. Man mærker sine egne sammentrækninger meget mere.. Eller jeg gør💁‍♀️.. Det kunne måske også skævvride resultatet lidt😅..

Jeg troede på et tidspunkt også jeg var den eneste kvinde på jorden der ikke kunne udstår den der Satisfyer indtil jeg snakkede med nogle veninder og et par kollegaer og en del af dem faktisk heller ikke kunne lide følelsen.. For mig føles det som om jeg prøver at tvinge min krop til en orgasme.. Ikke meget anderledes end et ubehageligt nys😅.. Men jeg ved at nogle andre af mine veninder sværger til den💁‍♀️..

Jeg sladre ikke hverken til dem eller om dem🤪🤣❤️..

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

@Refresh ja det optimale må være, at have et åben forhold -og have frihed til at gøre, hvad man føler for -så længe begge trives med det... Og er ærlig overfor hinanden. Når du så har sex med andre -oplever du ikke, at de pludselig vil mere, og andet? Netop også i forbindelse med i mødes flere gange, og du er en "Guds gave til kvinden" agtig... (pleaser) -de bliver forelsket i det du gør/kan -uden at kende hvem du i virkeligheden er -fordi de netop føler sig, som noget helt særligt, når de er sammen med dig... Og fortæller du åbent om din passion for tilfredsstillelse af kvinder, og hvor mange du har været sammen med på den måde? Det er en problematik/issue det gør mange ondt/cold-hearted -for de netop går og drømmer om at finde "prinsen på den hvide hest" og det du gør/kan får dem til, at føle sig som noget "særligt helt specielt" -mange kvinder i købesex verden...

Skrevet
Refresh skrev, for 17 timer siden:

Nu er tråden ikke startet på baggrund af et ordsprog men med udgangspunkt i en konkret samtale...

Hun virkede overrasket over at jeg uden videre fandt hende klit og da jeg spurgte hende sagde hun noget i stil med:

De fleste spørger "er det dejligt?" og jeg ligger og tænker, det er min fucking navle, hvad tror du selv 🤣🤣🤣

Jeg tænker at det med navlen er en overdrivelse, men det var tydeligt at hun helt konkret oplever at mange mænd ikke helt har forstået hvor!

Men nu er du jo også den bedste i verden og bare så go' til det hele, så det er jo ikke fair at sammenligne dig, med os dødelige 😉

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.