Lady Cherie 5801 Skrevet 1. Juni, 2014 Vi kommer vidt omkring i denne tråd, Tyskland er nu et dejlig land at holde ferie i, jeg skal snart ned og se på træer, besøge de små og store klubber ude i landområderne Håber vejret er godt nok til et par ture i poolen Nille, Har du været ude at køre i det gamle Østtyskland bort fra alfavej? Kan bestemt anbefales, hvis man ikke har en tidsramme, eller et bestemt mål. Nogen steder har tiden stået helt stille. Glemmer aldrig en tur gennem det gamle Østtyskland en nat lige efter muren faldt, og sidste færge var sejlet så det hed Rostock-Gedser (eller var det Warnemynde kan sku ikke huske det) men pisket gennem Østtyskland af underlige veje, med gamle skilte, Us-bilens benzin nål lignede nåede der sagde panik, og der var bare intet der lignede en tankstation. Tilgengæld mødte jeg, i mørket, (der var overhovede ingen form for gade/vej/skildte belysning)en bil hvor motor hjelmen stod åben og nogle mennesker ville have mig til at stoppe, med armfægtninger, Og var der noget jeg ihvertilfælde ikke skulle så var det at stoppe! Så jeg fræset vidre i spøgelse landet til jeg nået havnen og lys. Jubi...ombord og mennesker og reddet! (om jeg var bange? ja jeg tror sådan set at hvis jeg havde haft nederdel på så havde jeg nok tisset lidt i den hvis jeg var løbet tør for benzin) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Juni, 2014 Jubi...ombord og mennesker og reddet! (om jeg var bange? ja jeg tror sådan set at hvis jeg havde haft nederdel på så havde jeg nok tisset lidt i den hvis jeg var løbet tør for benzin) Troede du altid har en pisk i bilen, den kunne måske skræmme lidt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 1. Juni, 2014 Troede du altid har en pisk i bilen, den kunne måske skræmme lidt ? Tror en pandelygte og en sexløber ville have kunne gøre det bedre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg