Missetand 763 Skrevet 26. Maj, 2014 (edited) Well well. Er sikkert hjemme efter 1 uge i lækker sol og varme. Masser af lækker mad og svømmeture i det fedeste klare blå vand. Jeg var afsted med min bror. Og vi havde sådan set forinden aftalt at vi skulle tage godt fra af øst piger. En russisk pige koster ikke mere end ca 500 kroner for en time dernede, og min bror havde allerede et par stykker han kunne anbefale. Men men.......... Nogen gange sker der uforudsigelige ting. Vi ankom sent søndag aften. Så det blev ikke til andet end et par kølige på hotellet, og så til køjs. Men mandag aften skulle vi på bar turne. Jeg nåede aldrig længere end til den første bar. Nu tror i sikkert at jeg ikke nåede længere fordi jeg drak mig selv i hegnet. I tager fejl Da vi havde siddet på den første bar en times tid, kom der et par danske piger og satte sig hos os i baren. Og der gik ikke længe inden jeg klikkede med den ene af dem. Fantastisk dejlig og glad kvinde Det der gør det her lidt anderledes for mig, er at denne kvinde viste sig at være hele 10 år ældre end mig. Det skal dog siges at det ikke på nogen måde kunne ses på hende. Jeg troede hun var på min alder (41) eller yngre. Og normalt "hooker" jeg op med kvinder der er lidt yngre end mig (ikke bevidst). Men oh well. Det ene med det andet, og jeg endte med at tilbringe natten med hende på hendes hotel. Havde ikke lige lyst til at dele oplevelsen med min bror på vores hotel værelse Altså..... Sjældent har jeg mødt en kvinde hvor sex har været så godt. Vi var bare et perfekt match af uforklarlige årsager. Detaljerne om vores eventyr skal jeg spare jer for. Men hold da kæft hvor knaldede vi vi da bare som små kaniner det meste af ugen. Inklusiv masser af udendørs...Tihi Ingen af os havde eller har intentioner om fast forhold. Og hun rejste hjem om fredagen. Vi udvekslede end ikke telefon numre og skiltes bare med kys og kram, og med et saligt smil og blink i øjet. Dette vil for altid være et totalt eksotisk eventyr imprentet bagerst i min hjerne. Et minde jeg er sikker på jeg ofte vil tage frem i mine tanker og tænke på med et smil. Ganske enkelt fantastisk Så de russiske piger må vente til en anden go gang...Haha Jeg er tilbage og føler mig genopladet som aldrig før. Tusinde glade tanker, smil og go karma til alle på EG PS. Smilehullerne over min røv er en hel del brunere nu....Haha Redigeret 26. Maj, 2014 af Missetand 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 26. Maj, 2014 Dejligt at du havde en god tur og velkommen hjem igen Knuser Sunny :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 26. Maj, 2014 Det er dansk, det er dejligt. Tak for, at du fortæller om en god oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 26. Maj, 2014 Og en ting mere. Faktisk min første tur til Tyrkiet. Sjældent har jeg mødt så positive, glade og åbne mennesker. Hold kæft hvor kunne vi danskere lære meget af dem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 26. Maj, 2014 Cool. Ferie flirter er dejlige. Jeg var i berlin i sidste uge, og blev bænket ved siden af en høj mørkhåret pige fra næstved i flyet. Hun havde frygtelig flyskræk, så vi kom ret hurtigt tæt på hinanden, da hun nærmest klemte min hånd i stykker da flyet lettede. Men alligevel blev det til en ret hyggelig time, og på trods af at hun var mega nervøs, så var hun tydeligt interesserer i mig. Så vi mødtes til brunch efter er par timer i byen, da vi boede tæt på hinanden. Mægtig hyggeligt, og her i 30 gradee iklædt en stram sommer kjole så hun endnu mere dejlg ud. Kemien fortsatte, og et par timer senere var vi godt igang under min bruser. Hun var på ferie med en veninde, og jeg med er par venner. Vi så begge ikke meget til vores rejse selskaber, og vi havde en ret dejlig uge, med en dejlig sejltur, en tur i zoo og botanisk have, afsluttende med flyshow om fredagen. Og ja så sex morgen, middag og aften... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 26. Maj, 2014 Hejsa misse. Og velkommen hjem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 26. Maj, 2014 Cool. Ferie flirter er dejlige. Jeg var i berlin i sidste uge, og blev bænket ved siden af en høj mørkhåret pige fra næstved i flyet. Hun havde frygtelig flyskræk, så vi kom ret hurtigt tæt på hinanden, da hun nærmest klemte min hånd i stykker da flyet lettede. Men alligevel blev det til en ret hyggelig time, og på trods af at hun var mega nervøs, så var hun tydeligt interesserer i mig. Så vi mødtes til brunch efter er par timer i byen, da vi boede tæt på hinanden. Mægtig hyggeligt, og her i 30 gradee iklædt en stram sommer kjole så hun endnu mere dejlg ud. Kemien fortsatte, og et par timer senere var vi godt igang under min bruser. Hun var på ferie med en veninde, og jeg med er par venner. Vi så begge ikke meget til vores rejse selskaber, og vi havde en ret dejlig uge, med en dejlig sejltur, en tur i zoo og botanisk have, afsluttende med flyshow om fredagen. Og ja så sex morgen, middag og aften... Fedt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 26. Maj, 2014 Og en ting mere. Faktisk min første tur til Tyrkiet. Sjældent har jeg mødt så positive, glade og åbne mennesker. Hold kæft hvor kunne vi danskere lære meget af dem Ja det har jeg også hørt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 26. Maj, 2014 Well well. Er sikkert hjemme efter 1 uge i lækker sol og varme. Masser af lækker mad og svømmeture i det fedeste klare blå vand. Jeg var afsted med min bror. Og vi havde sådan set forinden aftalt at vi skulle tage godt fra af øst piger. En russisk pige koster ikke mere end ca 500 kroner for en time dernede, og min bror havde allerede et par stykker han kunne anbefale. Men men.......... Nogen gange sker der uforudsigelige ting. Vi ankom sent søndag aften. Så det blev ikke til andet end et par kølige på hotellet, og så til køjs. Men mandag aften skulle vi på bar turne. Jeg nåede aldrig længere end til den første bar. Nu tror i sikkert at jeg ikke nåede længere fordi jeg drak mig selv i hegnet. I tager fejl Da vi havde siddet på den første bar en times tid, kom der et par danske piger og satte sig hos os i baren. Og der gik ikke længe inden jeg klikkede med den ene af dem. Fantastisk dejlig og glad kvinde Det der gør det her lidt anderledes for mig, er at denne kvinde viste sig at være hele 10 år ældre end mig. Det skal dog siges at det ikke på nogen måde kunne ses på hende. Jeg troede hun var på min alder (41) eller yngre. Og normalt "hooker" jeg op med kvinder der er lidt yngre end mig (ikke bevidst). Men oh well. Det ene med det andet, og jeg endte med at tilbringe natten med hende på hendes hotel. Havde ikke lige lyst til at dele oplevelsen med min bror på vores hotel værelse Altså..... Sjældent har jeg mødt en kvinde hvor sex har været så godt. Vi var bare et perfekt match af uforklarlige årsager. Detaljerne om vores eventyr skal jeg spare jer for. Men hold da kæft hvor knaldede vi vi da bare som små kaniner det meste af ugen. Inklusiv masser af udendørs...Tihi Ingen af os havde eller har intentioner om fast forhold. Og hun rejste hjem om fredagen. Vi udvekslede end ikke telefon numre og skiltes bare med kys og kram, og med et saligt smil og blink i øjet. Dette vil for altid være et totalt eksotisk eventyr imprentet bagerst i min hjerne. Et minde jeg er sikker på jeg ofte vil tage frem i mine tanker og tænke på med et smil. Ganske enkelt fantastisk Så de russiske piger må vente til en anden go gang...Haha Jeg er tilbage og føler mig genopladet som aldrig før. Tusinde glade tanker, smil og go karma til alle på EG PS. Smilehullerne over min røv er en hel del brunere nu....Haha Føj for pokker Misse!!!!! Troede da ikke at du var til gratis sex?? Hvad skal det dog ikke ende med 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 26. Maj, 2014 Hold da kæft Mis og Plask. Det da for vildt Troede ikke længere, at man sådan bare kunne mødes i en bar eller i et fly, og så knalde ugen lang. Lyder som for 30 år siden Dejlige historier. Del gerne flere af den slags. Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 26. Maj, 2014 Føj for pokker Misse!!!!! Troede da ikke at du var til gratis sex?? Hvad skal det dog ikke ende med Hvem sagde det var gratis. Kvinder er ALTID dyre. Det uanset om det er seriøst eller casual..... Haha 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Maj, 2014 Dejlig historie.. og jeg kan kun gi dig ret. .folk dernede er bare meget mere kærlige og jeg har selv haft en fed oplevelse med en tyrkisk ung fyr som ville gi madame som var mig.. den dejligste massage .. og jeg har aldrig blev kælet og kysset og nydt det mere end den nat i Tyrkiet.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 26. Maj, 2014 Hurra for uventede eventyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 27. Maj, 2014 Ja jeg møder ofte mange spændende mennesker (læs piger) på ferier og rejser, sommetider fører det til noget frækt, ellers nyder jeg bare selskabet og flirten Generelt er folk (også danskere) er mere åbent på rejser end når man er hjemme i deres daglige tummerum. Jeg elsker at rejse, "at rejse er at leve" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 27. Maj, 2014 Yep. Jeg elsker også at flirte. Man bliver aldrig for gammel til at lege Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Maj, 2014 Selv en gamle mand på 90 år elsker at flirte.. jeg kan slet ikk stå for den charme og selvtillid en gamle mand kan ha.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. Maj, 2014 Selv en gamle mand på 90 år elsker at flirte.. jeg kan slet ikk stå for den charme og selvtillid en gamle mand kan ha.. Du er sgu sød - du før sjaaateme en tur foran på min røde roulator, med alle bremserne slået fra ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Maj, 2014 Du er sgu sød - du før sjaaateme en tur foran på min røde roulator, med alle bremserne slået fra Lyder godt. .elsker farven rød elsker også fart og fest og ballade. .hvornår henter du mig. .sidder med mit gebis i hånden og er klar til at suuuuuuuuut 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 27. Maj, 2014 (edited) Dejlig historie.. og jeg kan kun gi dig ret. .folk dernede er bare meget mere kærlige og jeg har selv haft en fed oplevelse med en tyrkisk ung fyr som ville gi madame som var mig.. den dejligste massage .. og jeg har aldrig blev kælet og kysset og nydt det mere end den nat i Tyrkiet.. Tyrkiet er skandinaviske kvinders foretrukne sexrejsemål Bare der kom nogen tyrkiske kvinder den anden vej Redigeret 27. Maj, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ironman Skrevet 27. Maj, 2014 Var du ikke sammen med en Tyrkisk pige? Prostitution + bordeller er 100% lovlige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. Maj, 2014 Selv en gamle mand på 90 år elsker at flirte.. jeg kan slet ikk stå for den charme og selvtillid en gamle mand kan ha.. Nu skal du ikke bruge denne unge lømmel som eksempel for at gøre nar ad os gamle narrøve. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 27. Maj, 2014 Bare der kom nogen tyrkiske kvinder den anden vej Der er masser af smukke etniske piger i Ishøj og Brabrand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 28. Maj, 2014 Der er masser af smukke etniske piger i Ishøj og Brabrand Alle pger er vel etniske? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 29. Maj, 2014 (edited) Ja, jeg er klar til at få øretæver igen igen. I min verden er det komplet uforståeligt, at såkaldt selvstændigt tænkende mennesker selv i den vildeste brandert kan finde på så meget som at overveje at holde ferie i et muslimsk land som Tyrkiet. Ja selv udøvende piger herinde fra er tanken ikke fjern. Tænk lige tanken om at holde ferie i et land, som med syvmileskridt er på vej mod kalifatet med tvungen burka og piskestraf til "løsagtige" kvinder, voldtægt eller ej. Jeg må tilstå, at der her er tale om en dobbeltmoral, der får mig til at kæmpe med brækfornemmelserne. Men nuvel. når I kommer hjem fra jeres økonomiferie, så er I vel også klare til at ligge med røven i vejret 5 gange om dagen Redigeret 29. Maj, 2014 af Onslow 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg