Hop til indhold

Michel Massage 🫰

Featured Replies

Skrevet

Hej alle sammen , jeg smider mig selv ud i noget jeg ik helt er klar over om kunne friste?, men here goes. Synes nemlig jeg blir lidt tilside sat og kender ik grunden? Hmmm ... Men frisk er jeg dog stadig og tænkte nu tager jeg chancen af chancer og ser om nogen her vil kunne have lyst til at tjekke mig ud her og vi kunne lave en hyggelig aftale. Synes nemlig annonce light osv har drillet mig de seneste pas dage teknisk. Dog skulle alt være op og kører nu igen. Nå men lidt om mig og mine priser :

Priser 850,- 45 min
1300 60 min
2000 2 hours
Er slank ung trans tøs på 26 år , som søger fornøjelser mod forplejning, jeg elsker stødning af hård kalibre med interval af normal til sensuel sex med kærtegn af kæl og kram og kys. Kys koster dog 200,- ekstra. Jeg ser mig selv som ned på jorden af person og ellers kun hørt elskværdige ting. Jeg søger i aldersgruppe i aften 18+- 43 år. Et godt smæk bag i har ingen taget skade af så smid mig en sms og hit me up honey im waiting only on you ! Ps du gir taxa til dig ds priserne er nedsat som de er nu. Cash eller mobilpay tages imod og hvis min terminal virker i dag 🤞så også kort betaling. Cvr nr haves du blir ik snydt og ønsker heller ik det samme. Plus massage kan gives jeg er Akupunktør med speciale i hænderne ,fødderne , og ansigtet som dele af kroppen tilbydes under hver session. Lidt billeder af mig følger nedenfor og håber i vil tage pænt imod mig knuz og kram. 42469097 skriv eller ring for interesse....

Screenshot_20260713-135918_Chrome~2.png

Screenshot_20260713-135955_Chrome.png

Snapchat-908592156.jpg

Snapchat-779760708.jpg

Snapchat-318789121.jpg

Skrevet

Hej Michel.

Dette forum er til events (planlagte datoer, hvor man kan tilmelde sig), ikke generelle salgsannoncer.

Brug AL eller Nympho eller lign. sider i stedet.

Opslag er rapporteret til Admin.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.