Hop til indhold
Guest Smuk Enlig Mor

Hvorfor gør I det..?

Recommended Posts

Guest Sunny the best

SEM Hvis du læser det der er skrevet med rødt så har manden jo ret. Knuser Sunny :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gør det, fordi der er ting, jeg gerne vil lege og udforske, men hvor jeg ikke kan/vil sætte mit ægteskab over styr ......

Dette er helt genkendeligt, Warmgøp!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Michelangelo

Jeg kan rigtig godt lide dit svar, pånær ovenstående passage... :blink:

Så for at komme tilbage til begrebet, motiv, hvilket motiv har du så for at skrive, som du gør, herover...? Synes nemlig, at du generaliserer lige kraftigt nok... :)

Jeg har ikke noget motiv til at skrive sådan, andet end at jeg giver udtryk for min mening, baseret på min erfaring som jo af gode grunde ikke omfatter dig.

Jeg mener bestemt at de kvinder jeg har betalt for sex, har haft et økonomisk motiv, ganske enkelt fordi der for dem er tale om et arbejde. Jeg er ret sikker på at, hvis jeg havde bedt om at blive fritaget for betaling, vil jeg have fået nej.

Situationen er vel ikke anderledes end at en købmand driver sin forretning ud fra et økonomisk motiv. Det udelukker selvfølgelig ikke at han kan være glad for at stå i forretningen, at han holder af kunderne og bliver ked af det den dag, han går på pension.

Jeg siger ikke at mine glædespiger udelukkende har haft et økonomisk motiv, eller at de kun tænker på penge. Jeg har da bestemt oplevet at de havde hjertet med i det de gjorde, var kærlige og gav en del mere end de havde forpligtet sig til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har ikke noget motiv til at skrive sådan, andet end at jeg giver udtryk for min mening, baseret på min erfaring som jo af gode grunde ikke omfatter dig.

Jeg mener bestemt at de kvinder jeg har betalt for sex, har haft et økonomisk motiv, ganske enkelt fordi der for dem er tale om et arbejde. Jeg er ret sikker på at, hvis jeg havde bedt om at blive fritaget for betaling, vil jeg have fået nej.

Situationen er vel ikke anderledes end at en købmand driver sin forretning ud fra et økonomisk motiv. Det udelukker selvfølgelig ikke at han kan være glad for at stå i forretningen, at han holder af kunderne og bliver ked af det den dag, han går på pension.

Jeg siger ikke at mine glædespiger udelukkende har haft et økonomisk motiv, eller at de kun tænker på penge. Jeg har da bestemt oplevet at de havde hjertet med i det de gjorde, var kærlige og gav en del mere end de havde forpligtet sig til.

Tænker også at det er meget få der ikke har økonomien som grundlag for legen/ jobbet her.. Meget få i hvert fald ( aldrig hørt og eller kendt nogen personligt, et par stykker har sagt det modsatte, men med tiden , ser man de ændre udsagn... Tænker og dømmer ingen her, vær venlig at huske det...) og dette må derfor være den generelle del af os der tænkes på her... Hvorfor ellers tage penge for det??? Der er masser af muligheder for sex for os kvinder uden penge jo... Smil. Godt emne, gode svar og beskrivelse af følelser fra i mænd.. Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

... Jeg mener bestemt at de kvinder jeg har betalt for sex, har haft et økonomisk motiv, ganske enkelt fordi der for dem er tale om et arbejde. Jeg er ret sikker på at, hvis jeg havde bedt om at blive fritaget for betaling, vil jeg have fået nej.

Jeg ser et par pointer i dit indlæg.

Men du skal ikke bilde mig ind, at f.eks vildkatten Jasmin - hvor man skal låse sin hoveddør, når hun holder sit indtog i byen  :D :D  :D  - gør det for pengenes skyld. Ingenlunde da.

Forholdet er nok nærmere, at Jasmin samt andre tager penge for at have en slags alibi over for sig selv og over for andre for det (strålende) arbejde, de i deres bijob også udfører.

Derfor kan du, trods al sympati, heller ikke blive fritaget for betaling.

Bare mine 12,5 øre.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hunter

SEM: Det var dæleme et godt spørgsmål, og nogen pokkers gode svar, det er ren fornøjelse at læse jeres svar. Tak for åbenheden.

For mit eget vedkommende, så har jeg været på en slags rejse.

Sex har egentlig altid betydet meget for mig.

Jeg startede med købesex for en del år siden, fordi det jeg fik derhjemme blev for kedeligt, både kvalitet og kvantitet, og jeg ville gerne prøve lidt andet også, ikke noget vildt, blot ikke altid den samme missionær…

Så det gik jeg faktisk i nogen år og funderede over - skulle jeg søge mig en elskerinde, eller ?? jeg prøvede, måske ikke helhjertet, men det blev heller ikke til noget. Jeg var nok også nervøs for hvordan det evt kunne udvikle sig, for jeg ville jo heller ikke sætte mit faste forhold over styr. Så efter et langt mentalt tilløb besøgte jeg endelig en GP. Og det gik fint. Det gentog jeg så en del gange, men det var dengang meget orienteret mod selve akten. Og pigens udseende var vigtig, altså højden, brysterne, håret, smukke øjne etc. etc. Dengang var der ikke ret meget smalltalk involveret, det var typisk en omgang dansk, evt med et par andre nationaliteter involveret. Så: Det var sex for sex’ens egen skyld. Men jeg fik et behov dækket, og et par variationer afprøvet, så jeg var godt tilfreds. Mange af pigerne fra dengang kan jeg slet ikke huske.

På et tidspunkt kom jeg fast hos en sød pige, som mht udseende passede mig perfekt. Men det var stadig sex for sex’ens skyld. Da hun så stoppede, ja så stoppede jeg egentlig også med købesex.

Så gik der en årrække hvor jeg kun i ny og næ købte sex; jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg ikke blot fortsatte.

Og så tog jeg det op igen for et par år siden. Jeg tror selv at det var fordi jeg efterhånden er blevet en ældre herre, og jeg går engang imellem og tænker på, at tiden jo rinder ud. Og jeg vil meget nødigt gå glip af noget. Tænk hvis man en dag slet ikke kan mere … det er slet ikke til at holde ud at tænke på..  Og denne tanke, kombineret med lidt helbredsmæssige problemer for et par år siden, som påvirkede mine evner på området lidt, gjorde at jeg igen blev aktiv på området. Jeg ville drikke af livets bæger mens jeg kunne. Men denne gang oplevede jeg – heldigvis - at det også er muligt at opnå meget mere end blot sex. I hvert fald hvis man finder de rigtige piger, og også besøger den samme flere gange, så det kan udvikle sig. Man mærker med det samme om der er en god kemi, og det er altafgørende. Så er det at man, når man kender hinanden, kan opnå fuldendt samhørighed, gensidig hengivenhed, en glæde ved hinanden, hvori sex nok indgår, men det er ikke engang altafgørende, at man får udløsning. Det er en meget rigere form for samvær, ligesom Siddharta skriver i et tidligere indlæg.

Det er ikke kærlighed eller forelskelse, det er betagelse, samhørighed, og det er et lille univers, hvor tiden står stille, og der er intet udenfor. Og disse oplevelser har beriget mig rigtig meget. Efter sådan et besøg kan man være helt svævende i flere dage.

Og fra denne senere ’periode’ kan jeg huske hver og en. Tydeligt. Og jeg vil aldrig glemme jer.

Håber det giver mening SEM. Og dit Campbell citat er helt i plet :-)

Knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Michelangelo

Jeg ser et par pointer i dit indlæg.

Men du skal ikke bilde mig ind, at f.eks vildkatten Jasmin - hvor man skal låse sin hoveddør, når hun holder sit indtog i byen  :D :D  :D  - gør det for pengenes skyld. Ingenlunde da.

Forholdet er nok nærmere, at Jasmin samt andre tager penge for at have en slags alibi over for sig selv og over for andre for det (strålende) arbejde, de i deres bijob også udfører.

Derfor kan du, trods al sympati, heller ikke blive fritaget for betaling.

Bare mine 12,5 øre.

Jo, men det er da rigtigt at min oprindelige udtalelse var generaliserende, og at jeg tog udgangspunkt i en der arbejder som sexarbejder på fuldtid. Der er selvfølgelig udtagelser, også for fuldtidsarbejdende. Der er dem der vil prøve det af.

Jeg er lidt ked at min bemærkning er blevet opfattet som negativ, for det var overhovedet ikke ment sådan. Min pointe var at når to mennesker der ikke har et forhold til hinanden, vælger at have sex sammen, så har de begge to et motiv, og dette motiv kan også være økonomisk. Det er et motiv på lige fod med alle andre. Derfor skelner jeg ikke mellem købesex og gratis sex, og den der sælger sex, kan have et langt mere respektabelt motiv end den der gør det gratis.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spændende så mange forskellige svar der kommer på dit spørgsmål, SEM. Lad mig prøve at give mit besyv med :)

For mig har køb af sex langt overvejende handlet om intimitet mere end om selve sexen.
Vær ikke i tvivl: Jeg elsker sex i mange afskygninger, og har masser af fantasier, som presser på for at blive forløst. Og enkelte gange har mine sexkøb da også handlet om at afprøve en meget specifik fantasi. Men udgangspunktet og det mest centrale for mig er det hemmelige intime rum mellem to voksne mennesker, som har efterladt alle reglerne sammen med det henkastede tøj på gulvet, og for en stund giver sig selv lov til at være kød, blod, lyster, sanser, sved og latter. Og så naturligvis alle de mavekildrende blikke og berøringer, ideer og lege som kan opstå i det rum.

Jeg har gennem det meste af mit voksenliv søgt dette rum sammen med kvindelige legekammerater .. nogle gange i form af elskerinder og andre gange, hvor der har været betaling involveret. For mig er sexkøb intimitet uden alt bøvlet. Jeg tænker ikke på aftalen som køb af sex eller ydelser. Pengene er for mig en slags kontrakt om et tidsbegrænset elskerindeforhold, og når betalingen er ude af verden, er min tilgang, respekt og opførsel den samme .. og farvelkysset i døren kommer fra samme sted i maven, betaling eller ej. Når jeg går ned ad gaden bagefter, er det på tæerne og med smil fra øre til øre. Ingen bondeanger eller dårlig smag i munden .. for hvorfor skulle jeg dog det? Jeg har delt en unik stund med et andet menneske, som har haft sit frie valg .. meget længere er den ikke. Om jeg betaler direkte for en time af en dejlig kvindes tid .. eller om jeg inviterer en elskerinde på restaurant som optakt til afterparty i dobbeltsengen .. jeg har svært ved at se den store forskel.

Udfordringen ved denne tilgang til købesex har været, at mit ønske om intimitet nok er et af de sværeste at få tilfredsstillende dækket på denne måde .. og måske i virkeligheden helt urimelige forhåbninger at møde op med? For ud over det åbenlyse spørgsmål om kemi, så kræver det naturligvis også at kvinden evner, er villig til og tør at give så meget slip på sig selv. Havde jeg nu blot mødt op med helt konkrete ønsker om analsex med en G-skålet blondine i latex .. så tror jeg, jeg ville have haft en meget højere frekvens af succes-oplevelser :)

Men det kan lade sig gøre. Jeg har haft nogle helt fantastisk overjordiske oplevelser siden min købesex-debut for ca. 7-år siden. Måske endda nogle af mine mest intense sex-oplevelser overhovedet. Men der har dæl'me også været mange skuffelser og ligegyldige oplevelser. Så mange, at jeg - ikke helt bevidst men nok lidt desillusioneret - har holdt pause i over halvandet år nu. Jeg vil dog ikke love, at pausen er permanent .. hvilket også er årsagen til, at jeg stadig lurer lidt efter emner herinde. Modtager gerne forslag :)

Jeg ved, at min tilgang nok virker selvmodsigende .. måske endda naiv: Jeg vælger købesex for at undgå de potentielle følelsesmæssige forviklinger ved elskerindeforholdet .. og samtidig søger jeg i virkeligheden de følelsesmæssigt intense oplevelser. Men jeg forbeholder mig retten til at være naiv, simpelthen fordi andet ikke rigtig duer for mig. Købesex uden snerten af følelser og nerve er ligegyldig og spild af penge for mig.

Nogle vil nok også pege på faren for at udvikle lidt for stærke følelser i situationen. Nu er jeg heldigvis sådan konstrueret, at for mig er en forelskelse en smuk og dejlig oplevelse i sig selv, og er ikke betinget af, at jeg må have eller eje den anden- Ja den behøver ikke engang være gensidig .. henviser til indlæg i anden tråd:

Jeg håber ovenstående løse tanker fra en smånaiv idiot gav bare en smule mening og perspektiv :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der findes mange, lange og kryptiske svar på spørgsmålet, men jeg vil prøve at gøre det kort:

- Fordi, sexlivet i hjemmet er en dårlig farce, hvor den bedre halvdel har magten.

- Fordi, vi kun lever en gang og jeg vil ikke benægte mig selv sex med kvinder.

- Fordi, berøringen af en kvindekrop er livets bedste drug.

- Fordi, jeg har uforløste fantasier som jeg ønsker at udleve.

- Fordi, jeg interesserer mig for sex.

Det kan nuanceres meget, men det er de korte svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Well, lidt anderledes for mig, end de fleste andre tror jeg.

Min hustru og jeg kan godt lide, at have en ekstra pige med i sengen fra tid til anden og til det bruger vi sexarbejdere.

Vi har fundet ud af, at det er den "mindst risikable" måde, at udleve denne lyst på, og det fungerer fint indtil videre.

Om end udbudet selvfølgelig ikke er så stort, som ved almindeligt hetro-sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

SEM: Det var dæleme et godt spørgsmål, og nogen pokkers gode svar, det er ren fornøjelse at læse jeres svar. Tak for åbenheden.

For mit eget vedkommende, så har jeg været på en slags rejse.

Sex har egentlig altid betydet meget for mig.

Jeg startede med købesex for en del år siden, fordi det jeg fik derhjemme blev for kedeligt, både kvalitet og kvantitet, og jeg ville gerne prøve lidt andet også, ikke noget vildt, blot ikke altid den samme missionær…

Så det gik jeg faktisk i nogen år og funderede over - skulle jeg søge mig en elskerinde, eller ?? jeg prøvede, måske ikke helhjertet, men det blev heller ikke til noget. Jeg var nok også nervøs for hvordan det evt kunne udvikle sig, for jeg ville jo heller ikke sætte mit faste forhold over styr. Så efter et langt mentalt tilløb besøgte jeg endelig en GP. Og det gik fint. Det gentog jeg så en del gange, men det var dengang meget orienteret mod selve akten. Og pigens udseende var vigtig, altså højden, brysterne, håret, smukke øjne etc. etc. Dengang var der ikke ret meget smalltalk involveret, det var typisk en omgang dansk, evt med et par andre nationaliteter involveret. Så: Det var sex for sex’ens egen skyld. Men jeg fik et behov dækket, og et par variationer afprøvet, så jeg var godt tilfreds. Mange af pigerne fra dengang kan jeg slet ikke huske.

På et tidspunkt kom jeg fast hos en sød pige, som mht udseende passede mig perfekt. Men det var stadig sex for sex’ens skyld. Da hun så stoppede, ja så stoppede jeg egentlig også med købesex.

Så gik der en årrække hvor jeg kun i ny og næ købte sex; jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg ikke blot fortsatte.

Og så tog jeg det op igen for et par år siden. Jeg tror selv at det var fordi jeg efterhånden er blevet en ældre herre, og jeg går engang imellem og tænker på, at tiden jo rinder ud. Og jeg vil meget nødigt gå glip af noget. Tænk hvis man en dag slet ikke kan mere … det er slet ikke til at holde ud at tænke på..  Og denne tanke, kombineret med lidt helbredsmæssige problemer for et par år siden, som påvirkede mine evner på området lidt, gjorde at jeg igen blev aktiv på området. Jeg ville drikke af livets bæger mens jeg kunne. Men denne gang oplevede jeg – heldigvis - at det også er muligt at opnå meget mere end blot sex. I hvert fald hvis man finder de rigtige piger, og også besøger den samme flere gange, så det kan udvikle sig. Man mærker med det samme om der er en god kemi, og det er altafgørende. Så er det at man, når man kender hinanden, kan opnå fuldendt samhørighed, gensidig hengivenhed, en glæde ved hinanden, hvori sex nok indgår, men det er ikke engang altafgørende, at man får udløsning. Det er en meget rigere form for samvær, ligesom Siddharta skriver i et tidligere indlæg.

Det er ikke kærlighed eller forelskelse, det er betagelse, samhørighed, og det er et lille univers, hvor tiden står stille, og der er intet udenfor. Og disse oplevelser har beriget mig rigtig meget. Efter sådan et besøg kan man være helt svævende i flere dage.

Og fra denne senere ’periode’ kan jeg huske hver og en. Tydeligt. Og jeg vil aldrig glemme jer.

Håber det giver mening SEM. Og dit Campbell citat er helt i plet :smile:

Knus

Tak for dit smukke bidrag...  :)

Tankevækkende, hvordan din tilgang til købesex har ændret sig, i takt med din stigende alder og de knubs livet har givet dig...

Knus retur :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Jo, men det er da rigtigt at min oprindelige udtalelse var generaliserende, og at jeg tog udgangspunkt i en der arbejder som sexarbejder på fuldtid. Der er selvfølgelig udtagelser, også for fuldtidsarbejdende. Der er dem der vil prøve det af.

Jeg er lidt ked at min bemærkning er blevet opfattet som negativ, for det var overhovedet ikke ment sådan. Min pointe var at når to mennesker der ikke har et forhold til hinanden, vælger at have sex sammen, så har de begge to et motiv, og dette motiv kan også være økonomisk. Det er et motiv på lige fod med alle andre. Derfor skelner jeg ikke mellem købesex og gratis sex, og den der sælger sex, kan have et langt mere respektabelt motiv end den der gør det gratis.

Jeg opfatter det faktisk ikke længere som værende negativt, efter du har forklaret dig.. :)

Det var generaliseringen, jeg slog mig lidt på... ;)

For du har jo ret - og ligeså Line - for var der intet økonomisk motiv bag, ville vi jo tilbyde vores respektive oplevelser/ydelser gratis...

Dog, tror jeg, at for langt de fleste er det noget andet, end den pekuniære del, der er det primære motiv, ellers ville man ganske enkelt ikke holde særligt længe i branchen... :)

Redigeret af Smuk Enlig Mor

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Spændende så mange forskellige svar der kommer på dit spørgsmål, SEM. Lad mig prøve at give mit besyv med :)

For mig har køb af sex langt overvejende handlet om intimitet mere end om selve sexen.

Vær ikke i tvivl: Jeg elsker sex i mange afskygninger, og har masser af fantasier, som presser på for at blive forløst. Og enkelte gange har mine sexkøb da også handlet om at afprøve en meget specifik fantasi. Men udgangspunktet og det mest centrale for mig er det hemmelige intime rum mellem to voksne mennesker, som har efterladt alle reglerne sammen med det henkastede tøj på gulvet, og for en stund giver sig selv lov til at være kød, blod, lyster, sanser, sved og latter. Og så naturligvis alle de mavekildrende blikke og berøringer, ideer og lege som kan opstå i det rum.

Jeg har gennem det meste af mit voksenliv søgt dette rum sammen med kvindelige legekammerater .. nogle gange i form af elskerinder og andre gange, hvor der har været betaling involveret. For mig er sexkøb intimitet uden alt bøvlet. Jeg tænker ikke på aftalen som køb af sex eller ydelser. Pengene er for mig en slags kontrakt om et tidsbegrænset elskerindeforhold, og når betalingen er ude af verden, er min tilgang, respekt og opførsel den samme .. og farvelkysset i døren kommer fra samme sted i maven, betaling eller ej. Når jeg går ned ad gaden bagefter, er det på tæerne og med smil fra øre til øre. Ingen bondeanger eller dårlig smag i munden .. for hvorfor skulle jeg dog det? Jeg har delt en unik stund med et andet menneske, som har haft sit frie valg .. meget længere er den ikke. Om jeg betaler direkte for en time af en dejlig kvindes tid .. eller om jeg inviterer en elskerinde på restaurant som optakt til afterparty i dobbeltsengen .. jeg har svært ved at se den store forskel.

Udfordringen ved denne tilgang til købesex har været, at mit ønske om intimitet nok er et af de sværeste at få tilfredsstillende dækket på denne måde .. og måske i virkeligheden helt urimelige forhåbninger at møde op med? For ud over det åbenlyse spørgsmål om kemi, så kræver det naturligvis også at kvinden evner, er villig til og tør at give så meget slip på sig selv. Havde jeg nu blot mødt op med helt konkrete ønsker om analsex med en G-skålet blondine i latex .. så tror jeg, jeg ville have haft en meget højere frekvens af succes-oplevelser :)

Men det kan lade sig gøre. Jeg har haft nogle helt fantastisk overjordiske oplevelser siden min købesex-debut for ca. 7-år siden. Måske endda nogle af mine mest intense sex-oplevelser overhovedet. Men der har dæl'me også været mange skuffelser og ligegyldige oplevelser. Så mange, at jeg - ikke helt bevidst men nok lidt desillusioneret - har holdt pause i over halvandet år nu. Jeg vil dog ikke love, at pausen er permanent .. hvilket også er årsagen til, at jeg stadig lurer lidt efter emner herinde. Modtager gerne forslag  :)

Jeg ved, at min tilgang nok virker selvmodsigende .. måske endda naiv: Jeg vælger købesex for at undgå de potentielle følelsesmæssige forviklinger ved elskerindeforholdet .. og samtidig søger jeg i virkeligheden de følelsesmæssigt intense oplevelser. Men jeg forbeholder mig retten til at være naiv, simpelthen fordi andet ikke rigtig duer for mig. Købesex uden snerten af følelser og nerve er ligegyldig og spild af penge for mig.

Nogle vil nok også pege på faren for at udvikle lidt for stærke følelser i situationen. Nu er jeg heldigvis sådan konstrueret, at for mig er en forelskelse en smuk og dejlig oplevelse i sig selv, og er ikke betinget af, at jeg må have eller eje den anden- Ja den behøver ikke engang være gensidig .. henviser til indlæg i anden tråd:

Jeg håber ovenstående løse tanker fra en smånaiv idiot gav bare en smule mening og perspektiv :)

Jeg synes ikke at du er naiv..! Jeg synes du stiller krav, og det kan jeg ret godt lide. :)

Jeg er sikker på, at der findes en helt masse skønne GFE-piger, både her og på diverse annoncesites, som, uden tvivl, ville kunne give dig sådan en oplevelse, som du drømmer om, og har brug for...

Og du har helt ret - ja, du ramte faktisk hovedet på sømmet, da du skrev: " For ud over det åbenlyse spørgsmål om kemi, så kræver det naturligvis også at kvinden evner, er villig til og tør at give så meget slip på sig selv..."

... Og vi er mange der evner, tør og kan... ;)

Redigeret af Smuk Enlig Mor

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

SEM Hvis du læser det der er skrevet med rødt så har manden jo ret. Knuser Sunny :)

Hmm Sunny...

Du har, til dels, ret... (og det er udelukkende fordi, at jeg ikke vil give mig de sidste 7%)... :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm Sunny...

Du har, til dels, ret... (og det er udelukkende fordi, at jeg ikke vil give mig de sidste 7%)... :D 

Sunny har ret, SEM!

Du var ikke her hvis det ikke gav kleiner i kassen! Måske bilder du dig selv ind at du er her for at udforske og afprøve! Men hvad er virkeligheden ? Du skal bruge penge til at forsørge og når man en gang har set hvor snildt det er at tjene på denne måde, hvem gider så stå bag disken i et varehus?

Uden penge var der ingen piger herinde på eroguide

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Organizer

Jeg har ryddet lidt op i de personlige ting her til sidst i denne tråd.

Jeg håber, at der ikke bliver brug for yderligere indgreb.

God Kristi Himmelfartsferie. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er da vist gået glip af guf.

Personlige ting kan være farlig. Jeg ville aldrig komme med personlige ting på nettet.

Glemmer du - så husker nettet!!

Go` Kristi Luftfart.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes ikke at du er naiv..! Jeg synes du stiller krav, og det kan jeg ret godt lide. :)

Jeg er sikker på, at der findes en helt masse skønne GFE-piger, både her og på diverse annoncesites, som, uden tvivl, ville kunne give dig sådan en oplevelse, som du drømmer om, og har brug for...

Og du har helt ret - ja, du ramte faktisk hovedet på sømmet, da du skrev: " For ud over det åbenlyse spørgsmål om kemi, så kræver det naturligvis også at kvinden evner, er villig til og tør at give så meget slip på sig selv..."

... Og vi er mange der evner, tør og kan... ;)

Tak for heads up, Smuk ;-)

Ja; vi er helt på linje mht. at stille krav .. eller i alt fald at være selektiv mht. hvad man vil bruge sin tid på.

Jeg gør det, og jeg synes det er 100% i orden at glædespiger gør det samme. Jeg vil meget hellere afvises, hvis hun ikke mener, at hun kan indgå naturligt i leg med mig. For det er jo en helt ærlig sag .. og måske især når vi snakker GFE, hvor begge parter sætter sig selv så meget på spil. Jeg har kæmpestor respekt for glædespiger, som tør indgå i så intim og personlig en relation. Dog kan jeg trøste med, at jeg er så følsomt et gemyt, at jeg sætter ligeså meget på spil :)

Skønt at høre, at I er mange. Sex uden nerve vokser i klaser i plukkehøjde .. og er hos mig i skarp konkurrence med gør-det-selv sex ;-)  De unikke, intense oplevelser derimod er værd at prioritere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig handler det om uforløst erotisk nysgerrighed.

Og et helt basalt behov for berøring og kropskontakt.

Jeg er, som tidligere skrevet, een af dem der ikke har kunnet finde ud af det med kvinder ... 
.. kun haft et enkelt forhold, og det fungerede aldrig godt ... 

Så det har været ønsket om at røre ved en dejlig kvinde .. 
.. drømmen om at 'lege' med een jeg for alvor er erotisk tiltrukket af ... 

.. så 'jagten' går lidt i to retninger .. 
Den ene er GFE, men hér er jeg lidt på de samme jagtmarker og forhåbninger som snakie ... 
Måske ikk' s-å realistisk når man er 60 og aldrig haft det store held på området derude 'in real life' ... 

Den anden er tantra eller anden massage med et erotisk 'twist' ... 

.. så jeg går sådan og lusker rundt i en gråzone ... 

.. og har i den forbindelse besøgt nogle få glædespiger, og vil da måske kigge mig lidt mere om ... ;)

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja..! Jeg kan sagtens sætte lighedstegn imellem købesex og følelser, ellers kunne jeg ganske enkelt ikke have mig selv med i det, og rumme det, for sådan fungerer jeg nu engang... :)

At jeg sætter lighedstegn imellem købesex og kærlighed, er et noget vovet postulat, som ingen sandhed rummer, og som jeg bestemt ikke kan genkende...

- Men SKULLE kærligheden dukke op ad dén kanal, er jeg bestemt åben herfor, da jeg netop har mine følelser med... :)

Har tidligere herinde citeret Løgstrup, og nu mener jeg faktisk, at det er på sin plads igen, da jeg ALTID har dette citat i baghovedet, når jeg er i berøring med andre mennesker.

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd. Det kan være meget lidt, en forbigående stemning, en oplagthed, man får til at visne, eller som man vækker, en lede man uddyber eller hæver. Men det kan også være forfærdende meget, så det simpelthen står til den enkelte, om den andens liv lykkes eller ej."

Dejligt citat fra Løgstrup :-) ...lang tid siden jeg har haft hans bog " Den etiske fordring" fremme. Er det et citat der fra?

Enig. Kærlighed kan ikke købes. Følelser er til gengæld altid til stede! Ellers ville man jo ikke være et menneske..

Det kan ske, at man forelsker sig i en GP eller omvendt, og det har intet at gøre med, hvad man laver, hvor man kommer fra etc. Heldigvis :-) Kærlighed er kærlighed og har ikke så meget med sex at gøre. Jeg har flere nære venner - både af hankøn og hunkøn - som jeg elsker, hvilke jeg aldrig kunne se mig selv i en seksuel situation med....men jeg elsker dem, og for mig er det kærlighed.

Til gengæld tror jeg - hvis det er optimalt - at vi som kunde og GP, som udgangspunkt drager omsorg for hinanden. Der bliver indgået en aftale om, hvad det hele skal gå ud på. XXX. Men det handler også om - uanset hvilken købsaftale, der er på tale - at møde hinanden som mennesker - den lyst køberen køber ud fra og den service GP'en tilbyder. Og nej, det er ikke kærlighed. Det er omsorg! ...men at drage omsorg involverer følelser! 

Skal vi til sidst tage Løgstrup lidt alvorligt, skal vi behandle hinanden ordenligt! ...og ordenligt er ikke ligmed kærlighed, men derimod høflighed og respekt!

/Dandy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

En masse gode spørgsmål - jeg deler din fascination for motiverne for købesex - dog hovedsagligt med omvendt fortegn = hvorfor gør I smukke, intelligente og velfungerende kvinder det? Altså udover det økonomiske aspekt. Hvorfor nyder I det? Hvor nemt/svært er det at slappe af og nyde det? Hvordan føles det aldrig at vide hvad man skal forvente af den næste mand? Hvordan håndterer man kemi/manglende kemi, og meget meget mere ;)

Men for at svare på dine oprindelige spørgsmål ;)

hvad er det, der driver jer til at købe en oplevelse med sex, og hvordan har I det efter kampens hede...?

En god del spænding over hvordan hende man møder, mon er. Jeg tror jeg stadig besidder det gamle ur-instinkt, og ubevidst har en trang til at se og opleve så mange kvinder som muligt, og derved "sprede min sæd" i alle retninger ;)

Køber I pga. liderlighed, nysgerrighed, afhængighed, ønsket om afveksling, specielle fetishes, underskud af nærhed og intimitet eller fordi I, dybest set, har brug for en fortrolig..?

Enkelte gange har jeg mødt en pige for at udleve forskellige fetishes, som jeg på forhånd havde researchet og fundet frem til en sød og kvalificeret pige. Dette har mest været pga. nysgerrighed og for at kunne "snakke med" om det, eller om ikke andet, indvendigt nikke genkendende til det når man har hørt noget omtalt.

Jeg har også ladet mig "lede i fordærv" pga. en pludselig opstået liderlighed enkelte gange. Det er dog som regel ikke noget jeg praktiserer, da min erfaring er at de bedste oplevelser opstår med et vist element af planlægning og forberedelse.

Hvordan har I det efterfølgende? - Er I tynget af skyld, ked-af-det-hed, tomhed og fortvivlelse, eller er I opløftede, glade, afstressede og lettede..?

Som hovedregel er jeg vildt glad i låget og i godt humør i flere dage efter en god oplevelse. Specielt efter et godt første møde med en virkelig dejlig pige! I disse tilfælde ser jeg allerede frem til et snarligt gensyn! Et godt besøg er for mig når der opnås gensidig gnistrende kemi og begge parter tydeligvis nyder hinandens selskab og klikker sammen seksuelt. Jeg tror ikke mine kolleger er i tvivl om at jeg har haft ualmindelig god sex efter den slags besøg ;)

Er kvinden blot et nummer i rækken, eller husker I hende, og det særlige der var - i netop jeres lille boble af intimitet - også lang tid efter..?

Det er meget forskelligt. Som udgangspunkt er mit mål altid at finde en dejlig pige, som man kan besøge (eller få besøg af) igen og igen. Jeg har været sammen med piger, hvor jeg på forhånd vidste at jeg kun havde tænkte mig at se hende én gang, fordi hun eller hendes type skulle "krydes af listen". Men jeg har også stadig nogle få piger, som jeg jævnligt tænker tilbage på med glade minder om nogle fantastiske aftner, dage eller nætter sammen. Det er dem jeg har haft et særligt, nærmest personligt forhold til, hvor der har været masser af intimitet, middage, lange snakke og meget mere.

Måske skyldes min forsmag for GFE, at jeg til tider savner følelsen af at have en kæreste, og på denne måde opnår denne følelse - i hvert fald for en tid. At det er symptombehandling frem for årsagsbehandling, er jeg fuldt ud klar over. Samtidig er det en måde at få det bedste fra begge verdener - en dejlig og velkendt pige, der kommer på besøg når man har lyst, men den totale frihed som single resten af tiden.

Generelt set tror jeg de færreste mænd besøger/hyrer escortpiger fordi de er nødt til det (eneste måde de kan få sex) men af mange individuelle grunde. Bekvemmelighed er nok en af de rigtig gode grunde - der er frit valg, og hun gør dybest set det man har behov for - nemlig opfylder ens mere eller mindre midlertidige behov for enten sex eller selskab når man ønsker det.

De samme mænd kunne formentlig godt score en pige på Scor, Dating eller i baren, men det er så meget nemmere og hurtigere at gøre det på denne måde. Så er pengene som regel en mindre ting i det store regnestykke.

Your move, Smuk Enlig Mor ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Dejligt citat fra Løgstrup :smile: ...lang tid siden jeg har haft hans bog " Den etiske fordring" fremme. Er det et citat der fra?

Enig. Kærlighed kan ikke købes. Følelser er til gengæld altid til stede! Ellers ville man jo ikke være et menneske..

Det kan ske, at man forelsker sig i en GP eller omvendt, og det har intet at gøre med, hvad man laver, hvor man kommer fra etc. Heldigvis :smile: Kærlighed er kærlighed og har ikke så meget med sex at gøre. Jeg har flere nære venner - både af hankøn og hunkøn - som jeg elsker, hvilke jeg aldrig kunne se mig selv i en seksuel situation med....men jeg elsker dem, og for mig er det kærlighed.

Til gengæld tror jeg - hvis det er optimalt - at vi som kunde og GP, som udgangspunkt drager omsorg for hinanden. Der bliver indgået en aftale om, hvad det hele skal gå ud på. XXX. Men det handler også om - uanset hvilken købsaftale, der er på tale - at møde hinanden som mennesker - den lyst køberen køber ud fra og den service GP'en tilbyder. Og nej, det er ikke kærlighed. Det er omsorg! ...men at drage omsorg involverer følelser! 

Skal vi til sidst tage Løgstrup lidt alvorligt, skal vi behandle hinanden ordenligt! ...og ordenligt er ikke ligmed kærlighed, men derimod høflighed og respekt!

/Dandy

Jo... Den Etiske Fordring - helt korrekt. Dette værk rummer så meget sandhed... 

Og tak for dit svar, hvilket jeg rigtig godt kan lide, og er enig i hele vejen... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

En masse gode spørgsmål - jeg deler din fascination for motiverne for købesex - dog hovedsagligt med omvendt fortegn = hvorfor gør I smukke, intelligente og velfungerende kvinder det? Altså udover det økonomiske aspekt. Hvorfor nyder I det? Hvor nemt/svært er det at slappe af og nyde det? Hvordan føles det aldrig at vide hvad man skal forvente af den næste mand? Hvordan håndterer man kemi/manglende kemi, og meget meget mere ;)

Måske skyldes min forsmag for GFE, at jeg til tider savner følelsen af at have en kæreste, og på denne måde opnår denne følelse - i hvert fald for en tid. At det er symptombehandling frem for årsagsbehandling, er jeg fuldt ud klar over. Samtidig er det en måde at få det bedste fra begge verdener - en dejlig og velkendt pige, der kommer på besøg når man har lyst, men den totale frihed som single resten af tiden.

Your move, Smuk Enlig Mor ;)

Din første passage vælger jeg at besvare med dette link: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> :)

Anden passage er jeg svært enig i - uagtet at jeg er udbyderen - det er nemlig de samme ting der gør sig gældende, med en fast og velkendt herre, så jer er jeg STOR fan af... ;)

Tredje passage... You make me wanna move... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...