Hop til indhold

Fyn-Vissenbjerg 💞💞New Thai girl arrived First time in Denmark 💞 🎉🎈 My service ++and Offers please reading âŹ‡ïžđŸ™

Featured Replies

Skrevet

Jeg BesĂžgte hende i Vissenbjerg for knap 14 dage side https://annoncelight.dk/showad/459916

Hun taler dansk nogenlunde. Jeg fik en ok. massage og fp -det var ogsÄ godkendt;-) Men sÞrg for i aftaler pris og for, hvad inden i gÄr i gang -hun forsÞgte at Êndre tid og pris x flere undervejs -selv om vi allerede havde afregnet det aftalte. SÄ mente hun, at jeg skulle "tippe" hende -ret forstyrrende for den ellers gode stemning/indlevelse... Hun er lidt kvabset/chobby -dejlige blÞd og store bryster;-) Ps. hun er mÄske 37 og ik 27Är.

Redigeret af MĂžffe
Glemte noget.

Skrevet

Plus 10 Ă„r er sgu alligevel en del, men det vĂŠrste i min bog er, at hun Ă„benbart tror at en indgĂ„et aftale er til forhandling, nĂ„r akten er begyndt. Det ville irritere mig grĂŠnselĂžst og nok til at hun lander pĂ„ min no go liste 😉

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlÊg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, sÄ log ind her for at oprette et indlÊg med den bruger.

GĂŠst
Svar pÄ denne trÄd...

Account

Navigation

SĂžg

SĂžg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.