Hop til indhold

Fræk i Naturen - Marianne123

Featured Replies

Skrevet

Ærede EG medlemmer!

Besøgte denne dejlige modne kvinde for knap 2 måneder siden, da hun var i Bisserup!

Jeg havde desværre misset et par chancer tidligere på året! Men lykkenville at jeg kørte lige forbi Bisserup den dag!

Hun er en fantastisk moden kvinde, data lyver ikke, hun var fantastisk sød, blev modtaget i døren og hendes påklædning gjorde ikke noget dårligt til fantasien, når man som jeg elsker modne kvinder med store naturlige babser!

Havde bestilt en gang spansk, der blev afregnet også blev jeg ellers bedt om at tage tøjet af, mens hun pakkede de store naturlige bryster ud! Resten vil jeg lade forblive mellem Marianne og jeg, men hun led bestemt ikke berøringsangst og jeg endte med en perfekt afslutning udover de store naturlige bryster😍, Marianne sørgede for at få tømt det hele og sluttede af med lige at smøre spermen lidt rundt på brysterne!

Helt igennem dejlig og lækker oplevelse, men man skal være til modne fyldige kvinder!

Pas på hende for hun er sku sød og der er helt sikkert gentagelsesfare!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.