Hop til indhold
Gæst

Rønde

Recommended Posts

Gæst

Hvem kender Rønde? Jeg har hørt, at der er 2 steder, og det ene sted, er der en lille vietnameser, som gerne give den fulde pakke, når hun er alene i butikken - er der nogle, som ved, om det er korrekt? Jeg får besøg af en god ven, som gerne vil have den fulde pakke omkring Rønde/Ebeltoft/Grenå ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvem kender Rønde? Jeg har hørt, at der er 2 steder, og det ene sted, er der en lille vietnameser, som gerne give den fulde pakke, når hun er alene i butikken - er der nogle, som ved, om det er korrekt? Jeg får besøg af en god ven, som gerne vil have den fulde pakke omkring Rønde/Ebeltoft/Grenå ...

Et sikkert sted er Lampoo på Grenåvej i Løgten. Det er jo kun 10 minutter fra Rønde.

Pt er der Anne som har fået meget positiv omtale, og naturligvis Cat Miauwwww ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Begge klinikker i Rønde er da markeret grønt i thailisten, så hvis der er noget som ikke stemmer, må OD straks underrettes  :-P .

Har ikke selv været hos nogen af dem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hov havde lige skrevet et svar, men det blev ikke vist. Prøver igen:

Jeg har prøvet begge i Rønde uden noget ekstra end sædvanlig massage. Den der ligger ved siden af Røde kors butikken, har jeg været på 2 gange og direkte adspurgt var det et nej, hun så jeg havde fingerring på, pegede på den og sagde jeg kunne benytte min kone :-( Men det var faktisk den bedste massage jeg nogen sinde har fået. De har været markeret 'nej' på OS's liste.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...