Hop til indhold

Rønde

Featured Replies

Skrevet

Hvem kender Rønde? Jeg har hørt, at der er 2 steder, og det ene sted, er der en lille vietnameser, som gerne give den fulde pakke, når hun er alene i butikken - er der nogle, som ved, om det er korrekt? Jeg får besøg af en god ven, som gerne vil have den fulde pakke omkring Rønde/Ebeltoft/Grenå ...

Skrevet

Hvem kender Rønde? Jeg har hørt, at der er 2 steder, og det ene sted, er der en lille vietnameser, som gerne give den fulde pakke, når hun er alene i butikken - er der nogle, som ved, om det er korrekt? Jeg får besøg af en god ven, som gerne vil have den fulde pakke omkring Rønde/Ebeltoft/Grenå ...

Et sikkert sted er Lampoo på Grenåvej i Løgten. Det er jo kun 10 minutter fra Rønde.

Pt er der Anne som har fået meget positiv omtale, og naturligvis Cat Miauwwww ;)

Skrevet

Begge klinikker i Rønde er da markeret grønt i thailisten, så hvis der er noget som ikke stemmer, må OD straks underrettes  :-P .

Har ikke selv været hos nogen af dem

• 2 weeks later...
Skrevet

Hov havde lige skrevet et svar, men det blev ikke vist. Prøver igen:

Jeg har prøvet begge i Rønde uden noget ekstra end sædvanlig massage. Den der ligger ved siden af Røde kors butikken, har jeg været på 2 gange og direkte adspurgt var det et nej, hun så jeg havde fingerring på, pegede på den og sagde jeg kunne benytte min kone :-( Men det var faktisk den bedste massage jeg nogen sinde har fået. De har været markeret 'nej' på OS's liste.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.