Hop til indhold

@kaili578 / Kate - Aarhus

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/462341

Skete fredag d. 10/7

Hvad der skulle have været en dejlig førstegangsoplevelse blev til en dårlig oplevelse eller rettere sagt ingen oplevelse og nogle dyre lærepenge 😔

Kontaktede hende her via hende telegram, hvor fik aftalt pris.

Hun bad om 1/3 forudbetalt og sagde det var for reservering. Som ny vidste jeg ikke bedre og overførte.

Overførte derefter de resterende 2/3 ved ankomst på adressen (hotel i centrum) før jeg har mødt hende. (Ved godt det var dumt😬)

Hun beder efterfølgende om flere penge ift betaling af værelset og siger hele tiden at hun henter en når man har betalt for så bare at bede om flere penge igen.

Jeg tænker det er kæmpe scam, uden at vide det med sikkerhed. Så pas på jeres surt opsparede mønter 😔

Hilsen

Den nyligt single dreng i klassen 👋

Redigeret af Asian Sensation

• Asian Sensation changed the title to @kaili578 / Kate - Aarhus
Skrevet

Øv, en kedelig debut!

Hvis du nu får en henvendelse en af de nærmeste dage, om at du har spildt hendes tid, og du skal betale 6000 kr. straks, ellers vil der komme en fra inkasso teamet og inddrage pengene, så skal du bare ignorere det - eller bedre endnu, melde det til politiet.
Det er ikke sikkert, det sker, men nu har du været villig til at betale forud, så du kan være i risikozonen.

Der er mange tråde om den slags trusler og afpresning.

Skrevet
  • Author

Har heldigvis ikke givet min adresse og tænker personen er fint tilfreds med de 2500 der blev lokket ud af mig 😑

Har også meldt det til politiet

Skrevet

Asian Sensation skrev, for 1 minut siden:

Har også meldt det til politiet

Meget fint, men sagen bliver nok desværre bare henlagt, når du nu frivilligt har overført beløbet.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.