Hop til indhold

Erfaring med Carmen Nørrebro?

Featured Replies

• 3 weeks later...
Skrevet

Nu er hun i Valby. En Rødhåret babe, der tilbyder sensual massage? Lyder næsten for godt til at være sandt...

Skrevet
Sharky skrev, den 12.7.2026 at 09:32:

Jeg besøgte hende første gang hun var i byen for et år siden cirka. Det er hende på billederne, lige så fit i virkeligheden, 180cm eller måske lidt mere, superhot kvinde, jeg husker ikke hårfarve.
Jeg fik hendes b2b+soft bdsm behandling som var lidt anderledes dengang (ingen strap, men tie and tease edging) og hun var lækker, sød og god og bestemt.

Skrevet
Negan skrev, for 3 timer siden:

hun var lækker, sød og god og bestemt.

Og da hun heller ikke tilbyder Facesitting, så er oral TIL Carmen nok heller ikke en mulighed, eller.......??

Skrevet
migigen skrev, for 4 timer siden:

Og da hun heller ikke tilbyder Facesitting, så er oral TIL Carmen nok heller ikke en mulighed, eller.......??

Der var ikke oralsex eller andet end edging handjob med i den behandling jeg fik, som også var det jeg havde ønsket. Så det med oral kan jeg ikke svare på, prøv at skrive til hende. Der er intet i hendes annonce som hentyder til at det er muligt i mine øjne, hverken til eller fra hende.

Skrevet
Negan skrev, for 43 minutter siden:

Der er intet i hendes annonce som hentyder til at det er muligt i mine øjne, hverken til eller fra hende.

"NO SEX/BLOWJOBS/FACESITTING etc"

... fremgår nederst i annoncen.

Min erfaring er at langt de fleste piger med omtalte massage-service ikke tilbyder bj eller slik. Dog er det lykkedes mig at få lov ved gentagende besøg at slilke massøren - med besked om bj aldrig kom på tale.

Men her fremgår det heller ikk at oral til hende ikke er en service.

Nogle af de uddannede massage-piger kalder oral til hende pussycat.

Facesitting tilbyder nogle massører, men det er åbenbart ikke det samme som oral til hende... håber jeg en dag forstår forskellen... 😄

Kvinder der er dygtige til erotisk massage, en pirrende lingam over lang tid og som tilbyder oral til hende er virkelig en mangelvare.

/ Western

Redigeret af Western

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.