Hop til indhold

Anastasia i Bording.

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/460904

Jeg har her til aften aflagt Anastasia et besøg. OG HOLD DA KÆFT EN GUDINDE!!!!! Jeg kan kun sige til jer gutter… skynd jer at besøge hende. Sjældent møder man en pige der lever sig så meget ind i hendes erhverv. Lige fra man træder ind af døren ved man bare at hun er for real. Ægte lækre våde kys og kærtegn. Fantastisk blowjob hun gir. Hun nyder det kan man mærke. Jeg var lige ved at komme i munden på hende da hun heldigvis stoppede og ville ha slikket fisse. Også det nød hun i fulde drag med støn og små ryk i underlivet. Hun red mig men jeg har det lidt svært med det kondom. Hun hoppede af og hev regnfrakken af og gav mig århundredets bedste blow som blev kviteret med en ladning i munden på hende. Efter akten lå vi og snakkede i et kvarters tid. Vel og mærke efter den tid jeg havde bestilt. Hun skal med garanti besøges igen. Håber hun falder godt til i Bording og vender tilbage. Pas på hende gutter. Hun er super dejlig og en stjerne i dette univers.

Kan se den er kommet ind under Fyn. Den hører self til under Jylland.

Redigeret af Romer

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.