Hop til indhold

Mia nyskilt

Featured Replies

Skrevet

Søg på annonce nr. og/eller profilnavn. Der blev spurgt på hende for et par dage siden:

Skrevet

@Big1
Link altid til annoncen, ikke profilen
Profilen indeholder som regel ingen oplysning om kontakt, priser osv.
Jeg ved godt at at en fyr på EG spilder oceaner af sin tid på at lægge profilinks ind, som ikke er til nogen verdens nytte
Profilen står der ganske vist selv om annoncen ikke er aktiv. Men er annoncen ikke aktiv er pigen det nok heller ikke.

Skrevet
Voiggodrengen skrev, for 5 minutter siden:

Jeg ved godt at at en fyr på EG spilder oceaner af sin tid på at lægge profilinks ind, som ikke er til nogen verdens nytte

Jeg er ikke enig. Ofte oprettes der nye annoncer på gamle profilnavne. Typisk dem der ikke har helt rent mel i posen, så begge dele er relevante.
Er der en fake pige på det ene annonce nr. på en profil, er det nok også gældende for en anden annonce på samme profil.

Skrevet
Voiggodrengen skrev, for 2 minutter siden:

Brokkehoved.. 😆
Profillink og dermed profilnavn er meget nyttigt, da det er der annoncen ligger under. Så når nu en eller anden lykkeridder laver en annonce om Tantra-Mia og sletter den igen dagen efter, for derefter at oprette en ny annonce om Tantra-Rikke, er fællesnævneren netop profilnavnet (I dette tilfælde lll8822) På den måde kan der søges tilbage og afsløre at samme profil er brugt til forskellige annoncer.

Skrevet
Julius skrev, for 2 timer siden:

også gældende for en anden annonce på samme profil

Det kræver jo at man kan huske hvilke profiler der engang var en fake annonce på.
Fint hvis din hukommelse rækker til det - min gør ikke.

Men det ændrer ikke på at der skal linkes til annoncen, da profilen næsten aldrig indeholder relevante oplysninger

Skrevet
Voiggodrengen skrev, for 8 minutter siden:

Det kræver jo at man kan huske hvilke profiler der engang var en fake annonce på.
Fint hvis din hukommelse rækker til det - min gør ikke.

Men det ændrer ikke på at der skal linkes til annoncen, da profilen næsten aldrig indeholder relevante oplysninger

Nu modsiger du jo dig selv, i éen og samme tråd 🤭
Det er jo netop fordi hverken din, min eller @Julius hukommelse rækker til det, at det er en god ide at linke til både annonce og profil.
Så vises de begge samlet ved en søgning. Det er derfor ham fyren på EG bruger oceaner af sin tid, til gavn for alle som ønsker at søge info om en potentiel fræk aftale 🤗

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.