Hop til indhold

Anja/Lady Hera - En dejlig fredags overraskelse - Kbh

Featured Replies

Skrevet

For første gang passede det ENDELIG ind i kalenderen at jeg kunne deltage i en af de berygtede fredagsbare, som Eva arrangerer...

Jeg har en fræk aftale lørdag, så budgettet tillod ikke at jeg skulle lave noget frækt og jeg kom egentlig lige så meget fir at møde et par brødre og få sat ansigt på.

Ind ad døren kommer @[email protected] og jeg ved med det samme at min plan om en skadesløs aften ligger i ruiner.

Magen til lækkert kvindemenneske skal man da lede længe efter og vi faldt i en hyggelig snak om piske og sexlegetøj, som cementerede min økonomiske undergang 🤣🤣🤣

Efter en slowfox med en af de andre gæster, spurgte jeg om hun havde lyst til en svingom, hvilket hun heldigvis bekræftede.

Hvad skal jeg sige, andet end at vi faldt fuldstændig ned i legen på den lækreste måde. Efter vores snak havde hun linet op med lidt forskelligt legetøj, men efter 5 min. måtte det hele en tur på gulvet, fordi vi havde ALT hvad vi havde brug for lige der i hinanden.

Hendes smil og grin sagde alt og 4-5 gange måtte hun stoppe op fordi vi ikke havde vådlagen under. Vådlagen er hermed på huskelisten til næste fredagsbar, for jeg er simpelthen nødt til at opleve hende i helt fri dressur 😈🤪😋

Det bliver dyrt det her!!!

Hvis man drømmer om at blive knaldet midt over af en lækker kvinde, så er Hera et godt sted at gå på opdagelse 😍

Som bonus udbrød hun "Guud... Jeg troede at du var yngre end mig", da jeg fortalte hende min alder 🤣🤣🤣 Det kan jeg leve længe på 💗

Skrevet

Armen altså du er jo også bare rigtig god til at danse 🕺💃🏻 det var sååååå skøøøøønt, at du kom til fredagsbar.

Glæder mig til næste gang vores veje mødes♥️

Skrevet
  • Author

Når den ene jyde melder forfald, så er det belejligt at den anden er her hele weekenden 😍

Skulle bare lige forbi med noget vi havde snakket om i går og før jeg ved af det ligger jeg på en seng og kigger op i de smukkeste øjne imens hun smiler og tager præcis det hun vil have 😈🥵🔥

Jeg fornemmer at min kalendergymnastik netop er blevet endnu mere kompliceret 😱🤪

Skrevet

@Refresh Det var da godt du endelig fik taget dig sammen til at komme til fredagsbar, nu du har fået en svingom med denne dejlige kvinde 2 gange😄

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.