Hop til indhold

NEW THAI GIRLS IN AMAGER (DUO) AND DO ANAL

Featured Replies

Skrevet

De bruger falske billeder, eller meget retoucherede.. Har tilbragt 1 time med Alis, hun har et kønt ansigt, dejligt smil.. hvis du kan få hende til det.

Kroppen bar meget præg af der havde været kage i ovnen og brysterne var helt alm. og naturlig, og slet ikke så store som billederne antyder. Spurte om hun var Mona, men det afviste hun.

Prøvede ikke Anal, hun havde svært ved at ta mine 20 cm i fissen, så tænkte at anal ikke var på bordet.

Lidt kedeligt skræl, men hun gav en over forventet massage

Skrevet

Medisteren skrev, for 4 timer siden:

Kroppen bar meget præg af der havde været kage i ovnen ....

... hun havde svært ved at ta mine 20 cm i fissen, så tænkte at anal ikke var på bordet.

Medmindre der var ar efter kejsersnit, så er det dog værd at bemærke at understellet skal udvides en hel del mere ved en fødsel, end nogen af os kan påstå at gøre ved et samleje. Så medmindre at problemerne skyldtes fugtforholdende / glidecremes niveauet så synes jeg ærlig talt det lyder lidt sært - vil dertil sige at nogle (en del) thai kvinder faktisk har fortalt mig at de tager anal fordi der er plads til mere (i dybden...) i røven end i fissen.

Skrevet

@Brunfilla Tro det Medisteren henviste til var, at hun havde strækmærker på maven. Hun prøver aktivt at skjule det under samleje.

Kan dog nævne, at hvis man er mere gennemsnitligt udstyret (15cm), så tager hun den uden problemer. Og ja, hun har et meget kønt smil og giver en ganske god massage.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.