Hop til indhold

Ung smuk gogo-danser Silkeborg

Featured Replies

Skrevet

Havde egentlig lovet mig selv jeg ikke ville besøge udenlandske gper igen... Men så falder man sq satme i igen.

https://annoncelight.dk/showad/456878

Den er god nok. Billeder passer. Centralt i Silkeborg. Meget seriøs og servicemindet pige. Kysser godt og ivrigt og på eget initiativ.

Det negative er at stedet er virkelig ringe og i forfald. Personlig hygiejne var ikke op til hvad jeg forventede.

Men helt klart en af de smukkeste gper jeg nogensinde har besøgt i de 17 år jeg har været i gamet. Jeg ved faktisk ikke om hun er gogo danser, men synes det var en passende beskrivelse.

Fatter ikke helt hvordan et højt serviceniveau kan hænge sammen med virkelig dårlig hygiejne...men mærkeligere ting sker.

Hun minder meget om den unge rødhårede pige der arbejdede i Esbjerg sidste sommer. Gudesmuk men elendig hygiejne. Kyssede også rigtig godt og ivrigt. Clarissa hed hun. Kan huske jeg var så tændt på hende og liderlig at 10 minutter efter jeg var gået, måtte jeg vendte tilbage til en ekstra tur. Fuck, jeg har aldrig set så smukke piger.

Redigeret af HejsaMedDig

Skrevet
HejsaMedDig skrev, for 31 minutter siden:

Personlig hygiejne var ikke op til hvad jeg forventede.

Ftter ikke helt hvordan et højt serviceniveau kan hænge sammen med virkelig dårlig hygiejne...men mærkeligere ting sker.

Nu kan personligt hygiejne dække over mange ting.

Kan du præcisere hvor det haltede?

Tak for anmeldelsen. Hun var 'på listen' efter der kom nye billeder på. "Desværre" tæller personlig hygiejne langt højere hos mig end udseende og slidte huse.

/ Western

Redigeret af Western

Skrevet
  • Author

Dårlig ånde. Alt andet var fint vil jeg umiddelbart sige.

Redigeret af HejsaMedDig

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.