Hop til indhold

Kris i Nordhavn ❤️❤️❤️

Featured Replies

Skrevet

Grundet forskellige hændelser var jeg så heldig, at jeg fik mulighed for at besøge Kris allerede torsdag aften, før hun blev annonceret 😀

Lad mig med det samme sige…OMG for en helt igennem vidunderlig ung kvinde 🤩❤️

Kris holder til i Nordhavn i en flot ny lejlighed - perfekt til formålet. Hun havde tændt stearinlys og gjort det lidt hyggeligt inden jeg kom…

Da jeg mødte hende, havde jeg kun set et billede af hende og fået oplyst hendes højde/vægt. Kris ligner sine billeder 100%. Meget høj og slank og helt naturlig…WAUW siger jeg bare ❤️

Efter at være blevet kysset velkommen, fortalte Kris mig at hun er 18 år (og efter min bedste vurdering kan det sagtens passe). Hun fortalte også, at mit besøg hos hende ikke alene var hendes første i DK, men hendes første ever…

Kris ligner som sagt sine billeder og hun er imo vanvittigt smuk. Hendes ansigt, hendes hår, læber, øjne…shit jeg måtte næsten knibe mig selv i armen…haha

At hun så også gav mig noget nær den vildeste GFE oplevelse jeg nogensinde har oplevet…for fanden da også ❤️ Nok godt jeg rejser på tre ugers ferie om lidt…ellers var hele feriebudgettet blevet brugt hos Kris 🤣

Vi var gennem min standard procedure…shower together efterfulgt af hygge together. Kris var så sød, imødekommende og fræk under hele mit besøg, at jeg alvorligt næsten ikke kan få luft 😜

Jeg havde aftalt med hendes flinke booker, at Kris skulle være uden makeup og jeg kan kun sige, at hun på ingen måde har brug for makeup 🤩 Sjældent har jeg overkysset smukkere pige…og hun kysser og lader sig kysse og så ud til at nyde det. Og det skal lige siges, at kys normalt ikke vægter højt hos mig…med Kris ønskede jeg bare at kysse med hende for evigt

Hvis du tager forbi, hvilket jeg på det kraftigste må opfordre til såfremt du synes om hvad du ser, så behandl hende for guds skyld ordentligt og hvis du gør det vil jeg næsten garantere, at det bliver godt 😊 Men husk at hun er ung og uerfaren…det betyder at du ikke skal forvente et eller andet skemalagt besøg…

Min time med Kris var måske nok den bedste ever med en GP…FFS hun er dejlig ❤️

PS. Lidt mange smileyer, selv for mig haha. Jeg kunne have plastret det hele til med mange flere hjerter ❤️❤️❤️

https://nympho.dk/n34690/kris

Redigeret af dhnmdst

Skrevet
  • Author
Peterepete skrev, for 7 minutter siden:

er der parkerings muligheder der hvor hun holder til?

P-huse 3-400 meter væk…

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.