Hop til indhold

2 x tantra-fake i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Havde de sidste par dage kigget på 2 annoncer omhandlende tantramassage. Annoncerne ligner hinanden men det kan jo være tilfældigt.
Jeg kontaktede i første omgang Alexandra . Kontakten forgik via sms på dansk og der var hos mig store forventninger da jeg fik en aftale i hus kl 19.30 her til aften i Egå.
Jeg ankom til tiden og skrev at jeg var kommet. Efter 25 min. kørte jeg igen, uden at have hørt fra hende.. øv øv Hun undskyldte senere at en vanskelig kunde ikke ville gå.

Jeg tog så kontakt til Eva . Kontakten var meget lig den med Alexandra. venlig og imødekommende på dansk. Jeg kom frem og meldte min ankomst. Vel inde kunne jeg godt fornemme at der var noget, der ikke stemte.
Jeg spurgte om hun var Eva. "Ja ja" sagde hun og klappede på sengen. Hun så nu egentlig godt nok ud. Fandt det aftalte beløb frem og glædede mig til tantraen. 2 min efter at jeg havde lagt mig på maven, fornemmede jeg yderligere, at det var helt galt. Efter 5 min oliesjask sagde jeg stop. Rejste mig og fortalte hende på engelsk at det var ikke det jeg havde betalt for. Jeg tog lidt under ½ delen af beløbet med mig igen. Øv øv en skuffelse.

Tilbage i bilen skrev jeg så igen til Alexandra, om hun havde tid alligevel. Ja jeg var velkommen. Tilbage til Egå. Ved adressen fik jeg oplyst lejligheds nr. Gik ind og straks inde vidste jeg det var samme omgang fake. Spurgte om hun var Alexandra.. Yes yes sagde hun og tog min hånd og trak og ind på soveværelset. "No no fake again" sagde jeg. Hun vendte hurtigt om og åbnede døren for mig, og ude var jeg.. øv øv igen

Jeg skrev så en vred besked til ham/hende jeg havde smset med. Det var helt sikkert en kvinde for her er svaret:

For lige og få noget på det rene her makker, så styrer hun selv annoncer, kommer helt af sig selv her til, der er ingen alfons/Pimp kald det hvad du vil bag hende. Hun er jordens sødeste pige, og ser mega godt ud, men har brug for hjælp med telefonen pga sproget. Derfor har hun en veninde til at hjælpe med telefonen. Der er squ ingen grund til at hidse dig sådan op, og det er nok heller ikke godt for dit ynkelige lille blodtryk. Men den eneste grund til du er sur er fordi trykket ikke blev taget. Og så lader vi den ligge tak. Held og lykke med og finde en dansk pige som gider og finde sig i bare halvdelen af hvad hende her tilbyder

Redigeret af Livsnyder69

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.