Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg er blevet kontaktet af told og skat i dag vedr M.Lina

Det visse sig at hun har lave notater om de kunder hun har haft Navn hvad de skulle have og deres tlf.

Hun har flere navn .

Jeg har mødt hende et par gange hver gang lave hun tid om eller aflyse det 20 min føre vi havde aftalt bare øv

Hun er meget ustabil skriv på hendes profil 3 dag , så er hun kun 1 dag , så skal man køre til Middelfart 🤬

Tage ekstra for alt hvis jeg har 1 time ,får jeg kun 45 ,hun tænk kun på penge ikke på kunde 🤮

Ja hun er ikke unge mere alt gå mod syd 😉

De første grå hår er kommet og sex er ikke mere at skrive hjem om, kan gøre se og mærke at hun er 60 år, det var bare ikke en god oplevelse nu har jeg være der 2 gang og opleve udeblev begge gange og hun holder bare ikke den aftalte, det var bare hyggesex nej det var mormor sex alle hænger og hendes krop er på brug , jeg tilkøbe tunge kys de var en oplevelse for sig selv , ja alt er med gummi det var kys og en snag af gummi og dårlige hygiejniske, hun lugtede at sved og jeg stop med at slikke hende det også smag af gummi, hun vil gerne snak mere end sex🥺

Både hend og sted er i Told og Skat søge lys 🥺

Det var begge gange en rigtig dårlig oplevelse kan godt være hun er trusseløs , den mis har være død i mange år, vil være dejligt med et par frække trusser 😵

Hun sige hun har en fyr , han må se noget i hende som jeg ikke kan se ,jeg har ondt af ham hvis han kun for det samme sex som jeg har fået hos hende 😉

Hun vil gøre ha 🍷 tro hun er misbrug , hun var fuld sidste gang jeg hun kun igen få gummi på 🥴

Christa er hendes rigtige navn hun er 61 år ,kommer fra Søborg , brug også navnet Mille og har flere andre navn så pas på der ude og brug penge på en rigtig god oplevelse 😊

Jeg skriver det for at i skal finde et andet sted og en anden Tøs 🙏

Jeg har fundet et par og lave en aftale ser frem til en god oplevelse med dem C&P i Middelfart i august har snak med både C og P de er klart et en god oplevelse 😊

Skrevet

Jeg er mere interesseret i at høre hvad told og skat ville end at høre om dine oplevelser med kvinden

fa.1963 skrev, for 48 minutter siden:

Jeg er blevet kontaktet af told og skat i dag vedr M.Li

Redigeret af JenniferTheLady
dd

Skrevet
  • Author

Told og Skat

Ønske svar på hvor mange gang jeg havde være hus hende .

Om jeg hvad hvis om hvor mange der havde være føre mig

De havde tlf nr på ca. 80 til 100 personer

De vil vide hvad jeg havde købt af tid og hvad prisen var

Tro de var for om de kunne bruge det hun havde noteret så de kun se hvad hun ikke havde betalt skat af

Har høre fra flere der ude fra der er blevet kontaktet

Så pas på med hende

Skrevet
  • Author

Mit indlæg var nok mere om min oplevelse hos hende.

Bliv lidt overrasket over opkald fra Told og Skat

Men håber du fik svar på dit spørgsmål 😉

Skrevet
fa.1963 skrev, for 1 time siden:

Det var begge gange en rigtig dårlig oplevelse

Jeg forstår ikke rigtig, at du besøger hende mere end én gang, når det er så dårligt?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.