Hop til indhold

Jullia - Nympho.dk - elendig oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg ved ikke engang, hvor jeg skal starte.

Lejeligheden var rådden og beskidt, og der lugtede mere eller mindre af dårlig parfume og askebære.

Hun var alt andet end snaksaglig, og besvarede stort set alle mine spørgsmål med enten et ja eller nej.

Jeg fornemmede fra start af, at her var der ikke plads til smalltalk - vi skulle bare i gang så hurtigt som muligt, hvilket lagde en mærkelig og ikke særlig velkommen stemning.

Hele ydelsen igennem var det stort ser minimum effort fra hendes side af. Hun prøvede ikke engang at ligne en, der gad. Jeg ville have sat pris på et godt skuespil, men ligefrem at ligne en, der blot ligger og tæller minutterne, det er sgu ikke anbefalelsesværdigt.

Hvis det er en dårlig oplevelse, som du leder efter, så besøg endelig Jullia fra Grækenland.
Det pureste lort simpelthen.
Hun fortjener faktisk ikke en krone for den præstation.

https://nympho.dk/n32004/jullia

Redigeret af Honestreview
Tilføj link til profil

Skrevet
Jyskmand22 skrev, for 36 minutter siden:

To meget forskellige anmeldelser

Læg mærke til at den person der skrev den anmeldelse aldrig havde postet før det (og aldrig postede igen efter den tråd). Det kan der selvfølgelig være flere grunde til. Måske havde personen sådan en god oplevelse, at de følte trang til at oprette en bruger og fortælle om oplevelsen. Eller det er GP'en eller GP'ens alfons der prøver at lokke flere kunder i butikken. Hvem ved.

Skrevet

Det er rigtigt, at lejligheden ikke er en af de smukkeste, men efter min mening er det en klassisk lejlighed. Ja, jeg oprettede faktisk kontoen for at give hende en anmeldelse, fordi jeg virkelig godt kunne lide hende. Med mig var hun meget snakkesalig. Det var min oplevelse med hende.

Redigeret af David 34443

Skrevet
Honestreview skrev, for 2 timer siden:

Nici nu știu de unde să încep.

Apartamentul era putred și murdar și mirosea mai mult sau mai puțin a parfum urât și a cenușă.

Era orice altceva decât vorbăreață și mi-a răspuns la aproape toate întrebările fie cu da, fie cu nu.

Am simțit de la început că nu era loc de conversații superficiale aici - trebuia doar să începem cât mai repede posibil, ceea ce a creat o atmosferă ciudată și nu tocmai primitoare.

Pe tot parcursul spectacolului, a depus foarte puțin efort din partea ei. Nici măcar nu a încercat să pară că îi pasă. Aș fi apreciat o interpretare bună, dar nu este recomandat să pari cuiva care doar stă întins și numără minutele.

Dacă ceea ce cauți este o experiență neplăcută, atunci vizitează-o pe Jullia din Grecia.
Pur și simplu, cea mai pură porcărie.
Nu merită niciun ban pentru performanța asta.

https://nympho.dk/n32004/jullia

Det er rigtigt, at lejligheden ikke er en af de smukkeste, men efter min mening er det en klassisk lejlighed. Ja, jeg oprettede faktisk kontoen for at give hende en anmeldelse, fordi jeg virkelig godt kunne lide hende. Med mig var hun meget snakkesalig. Det var min oplevelse med hende.

Redigeret af David 34443

Skrevet

@David 34443 Du har oversat Honestreview’s tekst til rumænsk (i din citering). Men du skriver på dansk (i en ikke-standard font). Er du dansk eller rumænsk?

Skrevet

En nybegynder herinde fejl fra den der hjælper pigen eller pigen selv at poste egen oversættelse til de sit eget sprog 😀😀

Redigeret af Jyskmand22

Skrevet
Jyskmand22 skrev, for 2 minutter siden:

Un începător aici, greșeală din partea celui care ajută fata sau pe fata însăși să posteze propria traducere în limba ei 😀 😀

Lejligheden er måske ikke den flotteste, men efter min mening er det en klassisk og helt fin lejlighed. Jeg oprettede faktisk kun en konto for at kunne skrive en anmeldelse, fordi jeg virkelig havde en rigtig god oplevelse med hende. Hun var meget imødekommende og snakkesalig over for mig, og det hele føltes behageligt. Det var i hvert fald min personlige oplevelse.

Jeg forstår ikke, hvorfor det blev oversat til rumænsk. Jeg ved ikke helt endnu, hvordan man bruger denne hjemmeside.

Men pigen er fra Grækenland og taler græsk, og jeg er dansk.

Skrevet
David 34443 skrev, for 7 minutter siden:

Jeg forstår ikke, hvorfor det blev oversat til rumænsk.

Det tror jeg godt, at jeg ved hvorfor 🤣🤣🤣

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.