HenrikDK 272 Skrevet 25. Maj, 2014 Hej, Jeg har selv været kunde, før jeg blev gift, og jeg har kun gode erfaringer med 'glædespiger'. Håber nogle derude, kan have glæde af de tanker jeg har gjort mig, omkring hvorfor mine oplevelser indenfor området har været overvejende positive: Gode råd til prostitutionskunden Det har prostitution betydet for mig Gensidig respekt Mvh, Henrik 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 26. Maj, 2014 Hej Henrik Tak for den gode læsning, ja det virker så banalt det du skriver, men sådan er det ikke for alle desværre. Jeg har selv ved hjælp af glædespiger fået boostes mit selvtillid, det har endda været min antidepressiv, meget dyrere en lykkepiller og meget bedre. Og jeg har erfaret at Glædespige er ofte usædvanlige mennesker, intelligente følelsesmæssigt og empatiske, og kan som få leve i nuet. har lært en masse har været til psykolog i 2 år men det var nærmest psykologen der var supleanten lidt ligesom kosttilskud. Giver det mening. Nogen gange og det er et hot kan jeg finde på at købe lidt lækkert f.eks. chokolade til den såkaldte tredje halvleg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg