Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer

Her forleden dag skulle jeg forbi Tørring, og tænkte at jeg lige havde tid til at tjekke op på det gamle thai massage sted i Tørring. Det skal siges at jeg har været der før, men det er nok 10 år siden.

https://annoncelight.dk/showad/230662

Jeg satte bilen tæt på og ringede på døren (havde ikke bestilt tid)

Daw åbnede og spurgte om jeg ønskede massage, hvortil jeg sagde ja.

Blev vist ind i et stort lyst rum med bred hjemmelavet massage briks.

Smed alt tøj og lagde mig på maven.

Daw er en voksen (moden) dame, meget slank og har en flot krop, kunne jeg se og forestille mig, når jeg sådan så på hende i hendes meget stram siddende kjole.

Jeg fik en udmærket massage uden nogen antydning af pirring eller spørgsmål om ekstra service. Jeg spurgte ikke om noget. Havde måske forventet at hun selv gjorde lidt tilnærmelser når jeg skulle masseres på forsiden.

Men tænkte at måske vil hun lige se en an, og så får man måske en anderledes oplevelse når man kommer næste gang.

Er der nogen som har nylige erfaringer fra stedet?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.