Hop til indhold

Galninge

Featured Replies

Skrevet

Hey derude. Håber I hygger.

Nu har jeg jo valgt at prøve det her erhverv af, i første omgang på deltid, men hold da op hvor er der mange skøre mennesker der kontakter en. Jeg ved godt, at det selvfølgelig altid er en risiko - måske især via e-mail, som er den måde jeg laver aftaler på, men stadig.

Der burde være en blacklist et sted, hvor e-mail adresser/tlf. nr. kollektivt blev tilføjet, så andre kan undgå useriøse personer, eller galninge. Det kan selvfølgelig være fejlbehæftet med en del subjektivitet, da der kan være flere sider af samme sag, men det bør som minimum være muligt at kommunikere ordentligt og acceptere et "Nej tak, god dag."

Hvad tænker I?

Skrevet

Der er en ganske fin en af slagsen for annoncører på nympho☺️.. Den er dog mest anvendelig i København men jeg forsøger at tilføje især når jeg kontaktes i Jylland af assholes og noshows for det hjælper os alle hvis vi er flere der advarer💪❤️..

Skrevet

Nu ved jeg ikke hvordan mixet er med nye og tidligere kunder og faste kunder.

Men kunne man indledningsvis hæve prisen en smule og hvis det så er kunder man synes om tilbyde 10% rabat ved genbesøg. Har man allerede faste kunder eller en positiv liste kunne man jo kontakte dem og lade dem vide at man har sat prisen lidt op og samtidig at de allerede er kvalificeret til 10 % hvis de booker tid.

Men jeg kan godt se problemer hvis hovedparten af indkomsten er fra nye kunder.

Skrevet

Hæhæ :)

Du er bare røget ind i internet krigerne.

Og hvis du ikke ved, hvad det er, så er det en flok mennesker, som ikke har noget liv og ikke har andet for - end at kommentere på alt alle steder.

Jeg kunne snilt forestille mig, at de også kommenterer på dine billeder, din tekst dine ydelser og så videre. Og når du siger nej til et forslag om, at måtte røvpule dig og tørre den af i dine gardiner, så er du en helt masse grimme ting.

Ang din annonce, så er der 2 ting, som jeg umiddelbart studser over.

1. Det at din ven henter mig, kan godt lyde som et svindelnummer. (du skriver godt nok, at man betaler til dig i soveværelset, meen...).

2. At du vil have lov til, at afbryde mødet forstår jeg godt, men det kan misforstås :) Jeg besøger dig - beatler dig og efter ½ blowjob, så vil du ikke mere?? Æææhhh hvad så??

du skal måske overveje ordlyden i ovenstående :) bare ment som et godt råd.

Skrevet
  • Author
anmelder skrev, for 5 minutter siden:

Hæhæ :)

Du er bare røget ind i internet krigerne.

Og hvis du ikke ved, hvad det er, så er det en flok mennesker, som ikke har noget liv og ikke har andet for - end at kommentere på alt alle steder.

Jeg kunne snilt forestille mig, at de også kommenterer på dine billeder, din tekst dine ydelser og så videre. Og når du siger nej til et forslag om, at måtte røvpule dig og tørre den af i dine gardiner, så er du en helt masse grimme ting.

Ang din annonce, så er der 2 ting, som jeg umiddelbart studser over.

1. Det at din ven henter mig, kan godt lyde som et svindelnummer. (du skriver godt nok, at man betaler til dig i soveværelset, meen...).

2. At du vil have lov til, at afbryde mødet forstår jeg godt, men det kan misforstås :) Jeg besøger dig - beatler dig og efter ½ blowjob, så vil du ikke mere?? Æææhhh hvad så??

du skal måske overveje ordlyden i ovenstående :) bare ment som et godt råd.

Tak fordi du tager dig tiden til at berige samtalen.

Kan godt se hvad du mener, men uden vennen er jeg prisgivet, hvis det er en galning - derfor den sikkerhedsprocedure.

Afbryde mødet er forbeholdt for folk der ikke overholder spillereglerne. Det er aldrig sket, men synes det er rart med muligheden.

Skrevet
Miss Christina skrev, for 3 timer siden:

Hey derude. Håber I hygger.

Nu har jeg jo valgt at prøve det her erhverv af, i første omgang på deltid, men hold da op hvor er der mange skøre mennesker der kontakter en. Jeg ved godt, at det selvfølgelig altid er en risiko - måske især via e-mail, som er den måde jeg laver aftaler på, men stadig.

Der burde være en blacklist et sted, hvor e-mail adresser/tlf. nr. kollektivt blev tilføjet, så andre kan undgå useriøse personer, eller galninge. Det kan selvfølgelig være fejlbehæftet med en del subjektivitet, da der kan være flere sider af samme sag, men det bør som minimum være muligt at kommunikere ordentligt og acceptere et "Nej tak, god dag."

Hvad tænker I?

Jeg tror ikke du kan undgå alle de skøre mennesker desværre, da det afspejler samfundet, hvor der er masser idioter i blandt.

Jeg hæfter mig ved at du tilbyder sex uden gumme mod mer betaling, hvad jeg slet ikke forstår, da mænd plus 50 i dette milijø sagtens have skjult kønssygdomme inkl mycoplasma og ureaplasma som man ikke tester normal for på klinikker, men som er meget smitsomme og meget farlige og umulig at komme af med pga øget resistent. Jeg blev selv smittet af en sugarbabe med mycoplasma for 2 år siden, da jeg var dum at undlade kondom og jeg er 57 og kan ikke komme af med det og som har ødelagt mit liv mere eller mindre.

Mange har det uden de har symptomer, men kan udløses på senere tidspunkt og lave frygtlige ravage i kroppen og i ens celler.

Så uden du tænker bevidst over det, tiltrækker du selv dumme og suspekte typer.

Og det med din ven skal hente en, virker også lidt suspekt.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.