Hop til indhold

Luxus Tantra hos MIA i Kongens Lyngby

Featured Replies

Skrevet

Man skal altid være på vagt, når der annonceres med tantra, der er så mange falske profiler.

Det der undrer mest med denne Mia, er, at hun certificeret massør fra en anerkendt dansk massageskole, og hun så viser et certifikat udstedt i 2021 i Polen med et navn, som ikke minder ret meget om Mia.

Skrevet

Mia har mange omtaler herinde. Det er en blanding af mange, der har haft rigtig gode oplevelser og folk, der føler sig snydt omkring deres aftale, fordi man booker tid hos hende, og så risikerer man, at det er en helt anden man møder, som lader som om det er hende, man har bookningen hos. Du kan finde omtalerne ved at søge på 38009. Jeg har selv prøvet begge dele. Hun har været dejlig, når jeg har mødt hende (sidste gang for måske tre år siden), men jeg blev så træt af hendes numre, at jeg stoppede med at komme hos hende.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.