Hop til indhold

Søger rigtig Body to body massage med sæbe

Featured Replies

Skrevet

Hej

Søger et sted på sjælland hvor de tilbyder rigtig body to body /B2B med sæbe .

Har prøvet en del men det er bare kedeligt med lidt berøring med bryster og resten af kroppen .

Er der nogen der kender et sted ?

Har set der er nogen som bruger en form for luft madress til det .

Skrevet

Chris skrev, for 27 minutter siden:

Har set der er nogen som bruger en form for luft madress til det .

Det kunne lyde, som om det er nuru, du leder efter.

Skrevet

Det gad jeg også godt at vide. Kan huske engang, der var det ret normalt at man blev vasket af, inden det hele startede, med varmt vand og sæbe, det var viirkeliig frækt :)

Skrevet

Det gør man da stadig rundt omkring @Darkshades , men det er oftere nemmere lige at sende os i bad og derved lade tiden rulle på den måde😉

Redigeret af ILoveThai
Manglende ord. Bedring mening

Skrevet

Jeg er enig i at B2B ofte skuffer, det er måske kun 5-10 minutter af tiden og en del GP`ere udfører det i positioner, så det er svært at røre ved eller kysse deres bryster og mis. Jeg vil prøve at gøre mine ønsker tydeligere herefter for ellers er merpris for B2B ikke det værd, så er det bare en nøgen GP

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.