Hop til indhold

💋💋 LILLY🩷 New sweet Thai young girl in ODENSE C - Spild ikke din tid

Featured Replies

Skrevet

Annoncelight link: https://annoncelight.dk/showad/349235

Jeg besøgte hende i sidste uge. Ingen professionalisme.

Hun ved intet om massage. Hun ved ikke, hvordan man giver et håndjob.

Under massagen sagde hun til mig: "Jeg skal skide, bliv hurtigt færdig."

Så uprofessionel er hun.

Hun er ganske vist venlig, men ikke en, man ville besøge, når man betaler så mange penge.

Massage: 1/10

Håndjob: -2/10

Venlighed: 7/10

Stedet: 8/10

Skrevet

Hende har jeg også besøgt, og jeg finder det virkelig svært at tro på din beretning. Hun giver en dejlig massage, og vedr. håndjob, kan hun alle tricks i bogen.

Skrevet
  • Author
Fedtøre skrev, 1 time siden:

Hende har jeg også besøgt, og jeg finder det virkelig svært at tro på din beretning. Hun giver en dejlig massage, og vedr. håndjob, kan hun alle tricks i bogen.

Måske har du besøgt en anden person fra den samme annonce? For de skifter kvinden ud, ikke annoncen.

Skrevet

Jeg er enig med Fedtøre.

Har også tidligere besøgt Lilly, altså hende der er på billederne fra annoncen og jeg kan også kun berette om en sød og venlig pige.

Skrevet

Jeg må også sige jeg slet ikke kan forestille mig dette mandfraodense skriver.

Jeg havde 1 time med Lilly for et par dage siden. og det var en virkelig god oplevelse.
Jeg er sjældent blevet taget så pænt i mod allerede i døren, og hun var bare sød fra start til slut.
Der var god kemi og jeg hyggede mig virkelig i hendes selvskab

at selve sex og den del af det også var helt som det skulle være, fulender jo bare et virkelig godt besøg der bestemt ikke var mit sidste.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.