Hop til indhold

Paloma / SweetCandyPaloma

Featured Replies

Skrevet

Link: https://annoncelight.dk/showad/454534

Min første anmeldelse her på siden, men min oplevelse var så god, at den vil jeg dele.

Skrev til Paloma om en aftale via WhatsApp. Jeg fik svar hurtigt, og det var klar og tydelig kommunikation.

Jeg spurgte ind til anal, da jeg så det var en ydelse som Paloma tilbød, men da jeg ankom til stedet måtte hun erkende at hun synes den var for stor.

Skidt pyt med det, Paloma var så gude-smuk at jeg tog en alm. tur med hende, og hold da op en tur det var. Hun starter ud med et fantastisk blowjob, uden kondom. Imens hun er godt i gang med det fantastiske blowjob spørge jeg om en 69.

Hun får vendt røven mod mit ansigt, og pludselig havde jeg min tunge dybt begravet i røven på Paloma - Det virkede til hun nød det, og hun måtte flere gange pause blowjobbet, for at nyde min tunge dybt i hende.

Efter en lækker 69, var Paloma selv blevet godt liderlig, og gjorde derfor et kondom klar, og puttede den på mig. Hun startede med at ride mig, i en kort stund indtil jeg måtte få hende om i en lækker doggy. Her havde jeg et fantastisk udsyn til en smuk røv, og var virkelig fristet til at putte en finger i røven, men af respekt spurgte jeg hende først, og det frabad hun sig - Helt fair.

Vi slutter i en missionær, hvor jeg til sidst må kapitulere og kommer derfor med fuld smæk op i hende, puha. Vi lå begge bagefter, små snakkede lidt imens vi forsøgte at køle af.

En 10/10 anbefaling herfra, Paloma er vildt smuk og ung (Hun nævnte selv 24 år), og så var hun fra Polen. Ikke det bedste engelsk hun kunne levere, men det gik. Så pas lige på hende derude og behandle hende ordentligt, for hende ser jeg meget gerne komme til Esbjerg igen!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.