Hop til indhold

Tilbyder Gib analsex?

Featured Replies

Skrevet

Kan se hun har et mobil nr, så du kunne jo skrive til hende og hører om hun tilbyder det jo...

Skrevet

Hun skriver

"Always including wet blowjobl,69,erotic massage,superfransk,megefransk, body to body,sex with all positions and sex you would love too and anal sex,Dominated ….all you wish"

Så ja, men har ikke prøvet anal med hende

Skrevet
  • Author
Fuckboy69 skrev, for 2 timer siden:

Kan se hun har et mobil nr, så du kunne jo skrive til hende og hører om hun tilbyder det jo...

Det bliver mit næste skridt 😉

Hvemmig skrev, for 2 timer siden:

Ja hun tilbyder anal , dejlig stram

Glimrende, så vil jeg nok besøge hende snarest.

Jyskmand22 skrev, for 2 timer siden:

Hun skriver

"Always including wet blowjobl,69,erotic massage,superfransk,megefransk, body to body,sex with all positions and sex you would love too and anal sex,Dominated ….all you wish"

Så ja, men har ikke prøvet anal med hende

Ja, det var også det der fangede min interesse, men det er den samme tekst der har været på den annonce i mange måneder, og der har været skiftet ud af pigerne, samt at der står ikke hvilken af pigerne der tilbyder det.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.