Hop til indhold

Lena Love og Vicky Basno, Frederiksberg - Fantastisk oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Det er mange år siden jeg sidst har haft en trekant med GP'er. I min erfaring er det ofte tanken om trekanten, der er frækkere end realiteten. Stemningen kan hurtigt blive lidt akavet med de mange kondom-skift og så er jeg selv super dårlig til at finde ud af, hvor jeg skal rette mit fokus. Derudover har jeg haft en decideret dårlig oplevelse for en del år siden, der fjernede min lyst til trekanter med GP'er fuldstændig.

Men efter at have læst de mange gode anmeldelser af Lenas trekanter med hhv. Mila og Vicky B. genfandt jeg lysten, fordi det lød som noget helt andet. Og jeg blev bestemt ikke skuffet! Hold da op, hvor er de dejlige de to! En time fløj forbi.

Jeg havde en ting fra min "bucket list", som jeg gerne ville prøve: double penetration med strap-on. Jeg havde skrevet om det på forhånd, og begge piger var totalt friske på den. Det var en sjov og fræk oplevelse, hvor vi kunne grine lidt sammen af de logistiske udfordringer det giver med ben over alt og det lige at finde den rette stilling kan være svært. Mit highlight var, da Vicky rider mig analt i en reverse cowgirl mens Lena knepper hende forfra med strap-on. Shit det var frækt :-D

Min oplevelse afspejler meget godt det, som tidligere har været skrevet, så vil ikke gå mere i detaljer. Både Lena og Vicky er øverste hylde.

Alt I alt en varm anbefaling herfra. Ved ikke om jeg gør det igen lige foreløbig, da det jo også er en bekostelig affære - men klart et kæmpe kryds på bucket listen.

Det kunne dog være sjovt at prøve med Mila og Lena en dag, hvis jeg igen skulle finde mig i humør til en trekant.

Redigeret af thephd

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.