Hop til indhold

Ana Julia ⭐⭐⭐⭐⭐ - nu på Østerbro

Featured Replies

Skrevet

Har i dag besøgt Ana Julia som lige har flyttet sin residens til Østerbro - ikke langt fra Vibenshus Metro station.

Nympho.dk er hendes overskrift til beskrivelsen af sig selv "Your best GFE 💋❤️🔥" hvilket egentlig siger alt. Hun er det sødeste, blideste menneske med en krop der ikke fås bedre hvis man som jeg er til små bryster. Hun starte med at overfalde en med dybe tungekys og derefter føles alt som om vi har kendt hinanden længe og virkelig har set frem til at mødes igen. At hun kan få en gammel, overvægtig mand som mig til at føle at han er det bedste der længe er sket for en ung kvinde på 27 år er virkelig imponerende. Hun virker hele vejen igennem som om hun nyder det. Til sidst lå vi bare og hyggede og småsnakkede og da vi har ca 10 min tilbage konstaterer jeg at det nok var på tide jeg vendte tilbage til virkeligheden udenfor, hvorefter hun siger at vi i hvert fald har 8 minutter tilbage. Da vores tid er gået og jeg begynder at tage tøj på går hun i bad og lader døren stå åben så jeg lige får en ekstra "treat" med synet af hende under bruseren.

Hun kysser dybt og grådigt men også stille og følsomt. Selv når man tager hende bagfra føles det som om det er hende der boller mig og ikke omvendt.

Hun har adskillige 5 stjernede anmeldelser på Nympho.dk og jeg er ikke i tvivl om at de alle er ægte. Hun er også anmeldt her tidligere og for nyligt, men efter min oplevelse i dag kunne jeg ikke lade være med at skrive min egen anmeldelse da jeg er totalt overvældet efter min oplevelse i dag. Det er uden tvivl den bedste time jeg nogensinde har haft med en kvinde.

Jeg håber jeg når at besøge hende endnu engang inden hun rejser videre. Eneste problem for mig er, at jeg næsten kun kan blive skuffet da barren virkelig er sat højt nu. Som jeg forstod hende bliver hun 2 til 3 uger - måske med en uges pause hvor hun vil være turist i Danmark.

Pas godt på hende - hun er virkelig en pige der giver sig 100%.

Hr. Tudse

https://nympho.dk/n34326/ana-julia#profile-services

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.