Hop til indhold

Mesa, Odense

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/430388

Besøgte Mesa i dag og det er hende på billederne (Billederne hvor hun er nøgen og holder brysterne passer med nuværende alder.

Pengene skiftede hænder, en hurtig tur under bruseren og pikken var klar til det sjove. Startede med lidt kælen (dog kysser hun ikke) og følte på hendes dejlige store bryster. Jeg lå på sengekanten og fik lidt dejlig blow. Pikken var stiv og kampklar, ville hun gerne ligge i missionær. Desværre har hun ligesom Dior, tildens til overdreven brug af glidecreme og det var svært at holde en rytme når hun gerne vil påføre mere glidecreme hvert 3-4 minut.

En skam, da hun ellers er smuk, en dejlig krop og hun gerne ville kneppes. Men hun kigger ofte på telefonen for at holde øje med tiden, hvilket jeg synes er negativt. Så jeg må desværre trække nogle point fra.

Pigen: 4/10

Sted: 6/10 (samme sted hvor Linin holdte til)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.