Hop til indhold

New Thai girl 24 old i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Sjovt jeg ser også på hende, og lavet en søgning her. Du må skrive hvis du får mere information. Jeg tror jeg vil prøve at få en aftale her en af de næste dage.

Skrevet

Jeg vil foreslå alt andet end 30 minutter 😂

My service 👇🙏🥰💖
Massage hj 30 min 8000kr
Massage b2b hj 45 min 1000kr
Massage b2b hj 60 min 1200kr

Skrevet

Tog chancen og besøgte Male i dag. Blev taget imod af en imødekommende kvinde i jogging tøj. Hun havde første dag på stedet fortalte hun, mutter/mamasan var der også.

Er det hende på billederne? Måske, men de er helt sikkert tunet. Holder alderen på 24? Tror jeg ikke, men nok under 30. Hun er ikke slank, men umiddelbart naturlige og ret dejlige bryster.

Havde booket 30min FP som jeg ofte gør særligt ved førstegangs besøg. Hun spurgte om jeg ville starte med massage (hun taler fint engelsk) jeg foreslog vi startede med det sjove, det var ok med hende. Først lidt blow uden, som var ganske fint. Derefter slikkede jeg hende uden den store indlevelse fra hendes side, lidt skuffende, men måske jeg ikke var dygtig nok til at læse hende.

På med kondom og rundt i et par stillinger, inden afslutning i 69 hvor hun var ganske aktiv.

Hun virker vældig sød og skal selvfølgelig lige “lande” men tænker egentlig ikke jeg kommer på besøg igen, synes der er andre thaier i Vejle der giver bedre oplevelser til min smag.

https://annoncelight.dk/showad/428219

Redigeret af Kirneh86

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.